הפינה המאוירתטרנדיםכללי

טור אישי | הטרנדים של 2021

פורסם ע"יShoofra 28 בינואר 2021 אין תגובות
טרנדים 2021 ע"פ הילה רגב | איור: יובל סלינגר

כתבה: הילה רגב, איירה: יובל סלינגר

בואו אתמצת לכם את הפיד שלי בחודש האחרון: ייאוש, פחד, תסכול, פוסטים פוליטיים. פוסטים של ילדים מתחרפנים בבית. פוסטים של בדידות. נדמה כי כל מדינת ישראל ויתרה על הפאסון שעוד איכשהו הוחזק בקושי בשנה האחרונה וכעת אנחנו משגרים – קולקטיבית – קריאה לעזרה. למי? אין לדעת. כרגע אף אחד לא עונה. מדי פעם מישהי מבקשת בסטטוס "היה לי יום רע, אפשר חיבוק?" וכולן מיד שולחות לך חיבוקים וחיזוקים במקום פחמימות ואלכוהול, שזה ממש לא לקרוא בין השורות, אם תשאלו אותי. אני מסרבת כמובן ליפול לשחור ועל כן כולכן בהייד אצלי. אותי לא יכניעו, אותי לא ישברו. בגילי המופלג אני יודעת שהפתרון הוא לא להתלונן בפומבי, להיפך. להפנות את הזעם פנימה ולפתח הפרעת אכילה. ואם גם זה לא עובד, הדרך השנייה הכי טובה היא לקרוא את מדורי האסטרולוגיה. סליחה, כתבתי אסטרולוגיה? התכוונתי לתחזיות טרנדים לשנת 2021.

אני מתמחה כבר שנים בהסחות דעת אסקפיסטיות ועד כה לא מצאתי משהו מהנה כמו תחזיות טרנדים. אין דבר שאני אוהבת לעשות יותר ברגעי מצוקה. מנתחת תצוגות אופנה של מותגי יוקרה. נוברת במשך שעות באתרי אוכל וביוטי. מדמיינת איך אאמץ במיידי את תחזיות הוולנס שמוצגות ב-GOOP ואהפוך מיד לזוהרת, בריאה ורזה כמו גווינית' פלטרו. אני בעצם כמו כל קוראת אדוקה של הטור של מרים בנימיני – ידוע לי שבין הכתוב ובין חיי אין שום קשר, אבל אני בוחרת להאמין בעתיד טוב יותר! 

אז מה הטרנדים שיגיחו לחיינו בשנה הקרובה וישפרו אותם משמעותית? ובכן, לא תאמינו: 

1.מטפחות ראש ככיסוי לגיטימי – ווג טוען שזה ה-טרנד ל-2021. הנה, בדיוק ג'יג'י חדיד נצפתה בו וגם כמה בלוגריות שהופתעו מהגשם. כולן עוטות על שיערן מטפחת חיננית ממשי של הרמס ובכלל לא נראות בכלל כמו סבתות גרוזיניות על עקבי סטילטו, אלא פשוט כמו דוגמניות-על עם טישו על הראש. 

האם איישם בבית? כמובן. מדי פעם אני שמה לב שהיום כבר שישי ואז מכריחה את הילדות להדליק נרות ולהצטלם לסבתא. 

2.חזייה במקום חולצה – בפרזנטצייה של COS לפני שנה הציגה הסטייליסטית חזיית צמר סרוגה בירוק זוהר, אחזה בה בהתרגשות ונשבעה כי מדובר בפריט היפה בתבל. גיחכתי בלב, כי בואו. מדובר היה בחזייה סרוגה והנה, חצי עולם כבר מצטלם איתה לאינסטגרם.

האם איישם בבית? השתגעתן. מילא הפריט, שמתאים בערך לשלוש נשים בעולם, אחת מהן ג'יזל, אבל הקורונה לא גמלה אותי מחזיות רק כדי שאתחיל להסתובב איתן ברחוב עכשיו. 

3.טיפול פסיכולוגי בהליכה – שיחות וידאו אאוט. שכיבה על הספה בחלל מחניק – סכנת נפשות. במקום זה תצטרכי להצטייד בנעלי הליכה ולנתח את מערכת היחסים האחרונה שלך עם הפסיכולוגית בזמן ששתיכן צועדות בשדרה. ייתכן ותאלצי לצרוח מדי פעם את כישלונותייך, כי בידוק עבר שליח של וולט לידך.

האם איישם בבית? יש לי כבר חברות שאני מנתחת איתן את כישלונותיי בהליכה. לא רואה סיבה לשלם על זה 400 שקל לשעה.

4.אכילה מודעת – מתברר שהשנה לא כיבדנו את הגוף שלנו או את המזון שלנו ובעיקרון טחנו פחמימות מול המסך ואז בכינו על  בפייסבוק. הטרנד החדש הוא אכילה אינטואיטיבית. כלומר, לבחור מזון בלי רגשות אשם, לכבד את הרעב ואת השובע וליהנות מאוכל. חדשני, ליהנות מאוכל 

האם איישם בבית? כל אישור פומבי על אכילת פסטה ראוי לבוחן מציאות רציני בעיני. 

5.קיצור שגרת הטיפוח – עד עכשיו העברת את הזמן עם שגרת טיפוח קוריאנית שכללה 15 שלבים של מריחות פלוס אבן גוואשה? חבל. ממש חבל. מעכשיו חוסכים שעה ביום ורק מורחים קרם לחות. כל אתרי הביוטי ממליצים להפסיק להעמיס חומרים על הפנים המסכנות שלנו ולשחרר.

האם איישם בבית? ממילא עצרתי בשלב קרם הלחות עוד לפני שזה היה טרנד.

טרנדים 2021 ע"פ הילה רגב | איור: יובל סלינגר

טרנדים 2021 ע"פ הילה רגב | איור: יובל סלינגר

בקיצור, הטרנד הטוב מכולם יהיה פשוט לעבור בשלום את 2021.

 

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...