חורףכלליצילום

מאחורי הקלעים | Match Point

פורסם ע"יShoofra 14 בנובמבר 2021 אין תגובות
מאחורי הקלעים של קמפיין העונה החדשה בשופרא

אם אתם.ן חיים על הגלקסיה הזאת (או לפחות על הגלקסיה הנקראת "שופרא"), בטח שמתם.ן לב ל-Match Point, קמפיין העונה החדשה שלנו שמככב בשבועות האחרונים במדיה השופראית. ואנחנו לא רוצים להתרברב, אבל האמת, עם יד על הלב, אנחנו מה-זה גאים בו. שתי דקות (במקסימום) של עולם חדש שיצרנו, מציאותי אבל גם לא, ווירדי, צבעוני, שופע הומור ומשחקיות, יצירתי ומלא דמיון. בדיוק כמו שאנחנו רואים את הקולקציה שלנו.

מתוך צילומי הקמפיין. צילום סטילס: שלו אריאל

מתוך צילומי הקמפיין. צילום סטילס: שלו אריאל, דוגמנית: אחינועם חי

ככה זה נראה מהצד

ככה זה נראה מהצד

אולי היינו רוצים לקחת את כל הקרדיט אלינו (והרבה פעמים זה באמת העניין) אבל הפעם לא עשינו הכל לבד. מאחורי הקריאייטיב, הבימוי והארט בסרטון עומדת הבמאית והעורכת דניאלה מרוז, אותה הכרנו כמעט במקרה. הכל התחיל ממייל ששלחה לנו עם הצעה לשיתוף פעולה (כן, לעולם אל תחששו לכתוב לנו. כנראה שיצא מזה רק טוב). הספיקה לנו צפייה אחת בקליפים שביימה (למשל זה, של נגה ארז, או זה, של הקולקטיב) בשביל לדעת – יש פה חתיכת פוטנציאל.

כדי לבנות את הקמפיין היה צריך קודם להבין יחד את המבנה של הקולקציה. למעשה, מדובר בשעטנז מופלא של מותגים שיוצרים בעולמות ובסגנונות שונים ומשונים – איך בעצם חיים הדגמים הסופר מודרניים של Trippen, לצד הנינוחות הצבעונית והרטרו של Aro? זהו, שאצל שופרא זה לא רק עובד, זה עצם העניין. כמעט 1,000 זוגות שעובדים יחד כפסיפס מגובש, עם אמירה ברורה ואופי. בכל קולקציה מחדש אנחנו שמים בפרונט אקלקטיות, צבעוניות, הומור, קצת ווירדנס ובמקביל הרבה קלאסיקות ותכלס. איזון עדין שכזה, שצריך הרבה ניסיון והקשבה לאינטואיציות כדי להגיע אליו. 

דניאלה לקחה את הבריף על הקולקציה בשמונה ידיים (כן, ככה היא עומלת) ויצרה ממנו עולם ויזואלי חדש. אנחנו מודים, למרות שליווינו את כל התהליך צמוד-צמוד, זה עדיין מדהים אותנו עד כמה התוצאה הסופית מהודקת ומדויקת למה שדיברנו עליו. דמיינו פנטזיה שפשוט קמה לתחייה – זה בדיוק מה שהרגשנו כשהיא הצליחה לתת ביטוי אמיתי למהות של העולם השופראי וידעה לחבר בין התנועה, לסאונד, לזווית הצילום. וזה לא עניין פשוט, כדי שזה יקרה צריך היה הרבה יצירתיות, שיתוף פעולה ואורך רוח. למשל יום הצילום – מדובר ביום אינטנסיבי, עם כל כך הרבה דברים להספיק, והכל תוך כדי מרדף אחרי התאורה והשמש, עם דוגמנים / רקדנים שעומדים בשמש שעות, עטופים בבגדים חורפיים. ואח"כ האפקטים או הסאונד, שאי אפשר לראות ולשמוע אותם עד הרגע הממש אחרון, אבל הראש צריך להשלים את הכל עד לפרטים הכי קטנים. מזל שדניאלה ניצחה על הכל (שמונה ידיים, כבר אמרנו).

יום הצילומים לקמפיין

יום הצילומים לקמפיין

יש פה הרבה כישרון, בשילוב שיתופי פעולה מדויקים בתחום ההלבשה והארט. הסטיילינג כל-כך נכון לסיפור ועוזר לבנות באופן משכנע את המציאות החדשה. למשל החליפות האנדרוגניות של דורון אשכנזי, שהוסיפו תחכום וביזאר לסט. כבר מעל 30 שנה שאשכנזי עוסק בחקירה מעמיקה של עולם החייטות המסורתי והמקום בו הוא פוגש את הקהל בהווה. השפה ה"דורון אשכנזית" מפגישה בין עיצוב איטלקי מוקפד, ערכי לבוש של התרבות הים-תיכונית והרחוב התל-אביבי. העיצוב משלב בדים איכותיים, גזרות קלאסיות ותפירה מדויקת עם אלמנטים עירוניים כמו ישן וחדש, נקי ומלוכלך, צבעוני ואפרורי. בקיצור, חייטות אורבנית.

על החליפות: דורון אשכנזי

על החליפות: דורון אשכנזי, על המשקפיים: שרה משקפיים

ולא רק חליפות, את הסטיילינג הגאוני השלמנו עם משקפי וינטג' חד פעמיים מ״שרה משקפיים״, ביגוד מ"בטי בארץ הוינטג׳" ותכשיטים מושלמים מ-Noritamy.

מתוך הצילומים

מתוך הצילומים

ואיך יצא בסוף? כזה:

 

רשימת קרדיטים

במאית: דניאלה מרוז

מפיקה: חלי אור הכט

צלם: מישה קמינסקי

עיין במאית: נועה שרנצל

ע.צלם 1: אלון קאשי

ע.צלם 2: מאיר יזדי

תאורן: יואב קסטנברג

גריפ: דניס ניקולייב

ע.גריפ: דקל משטה

צלם סטילס: שלו אריאל

שחקנים: בתאל דותן, אחינועם חי ושון האו

ארט דירקטור: דניאלה מרוז

מאפרת: אביבית זלוטוגורסקי

מלבישה: שני הנדי

מלבישה: מור מסרי

ע.הפקה יוני לוי

נערת מים: תמר לנדא

עיצוב תלבושות: דניאלה מרוז

יצירת תלבושות: ציון אברמוב

חליפות: דורון אשכנזי

פרופס:

עיצוב משקפיים 3 עדשות: מור מסרי

יצירה משקפיים 3 עדשות: ירון בראל

השכרת ציוד פרופס: דפי ודרור מחסן אביזרים

פוסט:

עיצוב סאונד ופסקול: אביב שטרן

עריכה: דניאלה מרוז

קולוריסט: איליה מרכוס

אפטר אפקט: אופק שמר

צילומי העונה החדשה

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...