חורףמותגים

Must Have | עשר סיבות למה אנחנו כל-כך מאוהבים בג'פרי קמפבל

פורסם ע"יShoofra 13 בדצמבר 2020 אין תגובות
הכי אדג'י של ג'פרי

קבלו אותה: היסטריה ושמה Jeffrey Campbell. למי שאיכשהו במקרה לא פגשה בתופעה –  ג'פרי הוא מעצב של מותג הנעליים הנושא את שמו, איש דיסקרטי להחריד בחייו הפרטיים, אבל פארטי אנימל רציני כשמדובר בעיצוב נעליים, עם דגמים בעיצובים משוגעים וממכרים במיוחד (ראו הוזהרתן).

אז מה סוד הקסם? הנה 10 סיבות שבטח יגרמו לכן להתאהב בו גם:

 

1.אמרתן נעלי עקב? אמרנו ג'פרי

לכל העקבים של ג'פרי קמפבל

לכל העקבים של ג'פרי קמפבל

אם את שייכת לחובבות העקבים ומבינה שלפעמים נוחות היא לא (כל) הסיפור, בטוח תאהבי את הגאוניות שצצה בכל פעם מחדש מהעקבים של ג'פרי. באמת, יש פה הכל – נעלי עקב גבוהות ונמוכות, עקבים מחודדים וצ'אנקים, מחוררים, צבעוניים ועוד ועוד. תמיד אפשר לסמוך על ג'פרי שיביא איזו המצאה בעקב.

 

2.גם לכן נמאס משחור?

הנעליים הצבעוניות של ג'פרי קמפבל

הנעליים הצבעוניות של ג'פרי קמפבל

ורוד וכתום? כמובן, צהוב וירוק? תביאו עוד. הבנתן את הקטע – ג'פרי לוקח את מניפת הצבעים של פנטון ומשחק איתה כאילו היא שלו, ככה שבכל פעם הוא מצליח להביא הברקה מפתיעה אחרת.

אגב, אם שאלתן את עצמכן עם מה זה הולך, קחו ממנו דוגמה – זה הולך עם הכל – פשוט סמכו על ג'פרי ואמרו "אמן". רק צריך קמצוץ אומץ ותגלו בעצמכן.

 

3.הנעליים האלו הן בעצם תכשיט

נעליים עם דיטיילז

נעליים עם דיטיילז

ג'פרי שלנו אוהב דיטיילז והוא אוהב אותם מצלצלים ומבריקים, לטובת הבלינג. אה, וזה בא לידי ביטוי גם באבזמים, פרט פשוט שהופך כאן למנה העיקרית.

 

4.החיים על הקצה

הכי אדג'י של ג'פרי

הכי אדג'י של ג'פרי

זה אולי הסמן הכי מזוהה עם ג'פרי קמפבל. צריך להגיד, הוא מאד מחובר לעולם האופנה העולמי ולכן תמיד עכשווי מעודכן. ועדיין, יש טוויסט, כי הוא לוקח טרנדים מוכרים (ולפעמים מאוסים, לא נכחיש) ונותן להם פרשנות אדג'ית משלו, ותסמכו עליו שבפרשנות הוא מינימום קאסוטו. בסופו של דבר, לנעליים שלו יש מארק מיוחד שאפשר לזהות כבר מרחוק.

 

5.צריכות דגם חרישה? גם פה יש לג'פרי תשובה

הנעליים הקלאסיות מבית קמפבל

הנעליים הקלאסיות מבית קמפבל

למרות הסעיף הקודם, ואולי דווקא בגללו – ג'פרי עושה עבודה מצוינת גם בדגמים קלאסיים יחסית, אבל גם פה הוא תמיד דואג להוסיף קורט של הומור. מצליח לו.

 

6.יש מלא מה לבחור!

לכל המגוון של ג'פרי

לכל המגוון של ג'פרי

ג'פרי מוציא מדי שנה המון דגמים. נשבעים, מדובר בכמויות. בכל עונה אנחנו דואגים לעבור על כל המגוון ולבחור את הזוגות שהכי מתאימים לקהל שלנו (אתן) כדי שלא תתבלבלו סתם מכל מני מסיחים. ועדיין, הקולקציה בשופרא ענקית (יש העונה כ-200 דגמים שלו) ומאפשרת לכל אחת למצוא משהו שמתאים לה.

 

7.טעם אישי לפני הכל

בחרי את הג'פרי שלך

בחרי את הג'פרי שלך

כן, לא בטוח שכולם יאהבו את הדגמים האלו. יהיו מי שיסתכלו עליכן מוזר, יש כאלו שיחשבו שזה מכוער, אבל אנחנו יודעים את האמת, והיא שג'פרי מיועד לבעלות טעם עצמאי ומעניין, אלו שיש להן SAY בלוק. בסופו של דבר, הכי חשוב לנו שכל אחת תמצא את מה שהיא הכי אוהבת, לא משנה מה השאר חושבים.

 

8.חברות, ההיסטוריה חוזרת (וטוב שכך)

הנעליים הנוסטלגיות של ג'פרי קמפבל

הנעליים הנוסטלגיות של ג'פרי קמפבל

דיברנו מקודם עד כמה ג'פרי עכשווי, אבל האמת שבסתר לבו הלא כל-כך מוסתר, מדובר בחובב נוסטלגיה רציני. בקולקציה שלו יש דגמי רטרו שמרפררים לשנות ה-60 ה-70, ה-80 וה-90 (ואפילו לתחילת שנות ה-2,000), כמובן עם הפרשנות המעולה שלו.

 

9.יש מכורות טראש בקהל? בואו

טראש זה הכי ג'פרי

טראש זה הכי ג'פרי

בואו נודה על האמת, טראש זה החיים. ג'פרי יודע לייצר נעליים טראשיות וקאמפיות אבל עדיין הכי סטייל והכי חכם. נעליים כאלו שמעלות חיוך אבל שאי אפשר לצחוק עליהן. עיצובים צבעוניים בקטע הפוך על הפוך שמודע על עצמו ולא לוקח את העולם יותר מדי ברצינות. מרענן, לא?

 

10.שנגשים את החלום האמריקאי?

לעוד נעליים בכחול ובאדום

לעוד נעליים בכחול ובאדום

אמריקה אמריקה, מה לא אמרו עלייך? חסרת טעם, המונית, גסה, מלאכותית, וולגרית. ג'פרי הקליפורני (המותג נולד בל.א., לא מפתיע) לא מתכחש לכל זה, להיפך – הוא לוקח את המרכיבים האמריקאים האלו והופך אותם לאומנות – הצבעוניות, הטראש, האדג', כל המרכיבים האלו מתגבשים בסופו של דבר לידי משהו מובחן, אמיתי, מקורי, מלא חיים ובעיקר שמח. גוד בלאס אמריקה!

 

התאהבתן גם? אם עוד לא התחלתן את הרומן, זה מקום נהדר לדייט ראשון.

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...