זרקור מותגמותגים

זרקור מותג | Barqet

פורסם ע"יShoofra 6 ביוני 2018 אין תגובות
נעלי דוגמה של barqet

שלוש עובדות על Barqet, המותג הספרדי החדש והרענן שלנו:

1. I Have a Dream – ברקט נולד לפני שלוש שנים כהתגשמות חלומם של שני אחים ממדריד, שרצו ליצור סניקרס בנות השגה, נוחות וורסטיליות – כאלו שיהיה אפשר לנעול גם לעבודה וגם לכוס בירה צוננת בערב עם חברים. כיום המותג מייצר את הנעליים שלו ממדריד באווירה משפחתית ואינטימית.

הנעליים של Barqet
2. ברוח המונדיאל המתקרב אלינו, הנה מותג עם גאווה לאומית אמיתית – בברקט מתייחסים ל-Maid in Spain כאידיאולוגיה והנעליים מיוצרות בשיתוף פעולה עם עסקים ומפעלים מקומיים, מתוך מטרה לשלב בין אומנות יד מסורתית לטכנולוגיה מתקדמת, כזאת שאין כמותה במקומות אחרים בעולם. גם חומרי הגלם (המשובחים) של הנעליים מגיעים מספרד והכל ארוז בסחר הוגן וברצון לקדם את התעסוקה הספרדית. הזהות הספרדית של ברקט לא מסתיימת בשלבי הייצור – הנעליים של המותג הן ייצוג מושלם לנונשלנט הלא מתאמץ של הספרדים, הקלילות הזאת שאנחנו כל אוהבים לקנא בה. לזה תוסיפו נוחות אינסופית וקיבלתם זוג נעליים לחרישה.

הייצור הספרדי של barqet

3. על בנים ועל בנות – כל הסניקרס של ברקט הן יוניסקסיות ולכן מיוצרות בכל טווח המידות. למשל דגם הבית של המותג, שהיה הדגם הראשון שיוצר ומבטא את השימושיות הורסטילית של הנעליים – לדוגמה נשים, לדוגמה גברים.

נעלי דוגמה של barqetלכל הנעליים של המותג

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

השאירו תגובה

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...