ברחובכלליסניפיםעיצוב

מאחורי הקלעים | חלומות מתגשמים בדיזינגוף 108

פורסם ע"יShoofra 18 בינואר 2022 אין תגובות
חלון דיזינגוף 108, קריאייטיב ועיצוב: יגיל וילר

לחלון הסייל החדש שלנו בדיזינגוף 108 יש את הכוח להגשים חלומות. באמת. עבורך הוא יכול להגשים נעליים שחלמת עליהן בהנחת סוף עונה, לנו הוא הגשים חלום די טרי, לשתף פעולה עם האמן יגיל וילר, הלוא הוא byWeiler, שהיה אחראי על הקונספט, העיצוב וההקמה של החלון. 

כמו הרבה מהשת"פים הכי טובים שלנו, גם את יגיל הכרנו כמעט במקרה. את ההמלצה עליו קיבלנו ממש פה, בבלוג, כשפגשנו את שרון, המנהלת של שופ רמת אביב, בפינת "הכירו את הצוות". ביקשנו משרון המלצה על אמן שכדאי להכיר ובאמת שמחנו שהציגה את יגיל. הצצה מהירה בעמוד האינסטגרם שלו הבהירה לנו – משהו בשפה שלו דומה ומתכתב עם השפה הויזואלית של שופרא. יצרנו קשר במטרה ליצור שת"פ אחר (עוד לא נגלה, אולי הוא יקרה בקרוב), אבל על הדרך, כשנפגשנו אצלו בגלריה, הבנו שיש פה פוטנציאל מעולה לחלון של החנות שלנו בדיזינגוף.

יגיל וילר

יגיל וילר

יגיל וילר הוא אומן אוטודידקט, רב תחומי עם ראייה רחבה ועשירה של העולם. הוא יוצר בסגנונות ובחומרים שונים ובין שלל עיסוקיו הוא מעצב חללים, אריזות, גראפיטי ועוד, תוך שילוב מרגש בין צבעוניות, חומר ושפה. בימים כתיקונם תוכלו למצוא אותו בין הסטודיו במושב לבין חנות האמנות החדשה בשד' חן 54 (צמוד למיטבר) בתל אביב, שם מוצגות תערוכות מתחלפות ממגוון שפות היצירה שלו. החנות מהווה נקודת מפגש בין היוצר לבין הקהל הרחב, ואפשר לרכוש בה מיצירותיו, במגוון פורמטים. 

עבודות של יגיל וילר

עבודות של יגיל וילר

ניגשנו לעבודה. יגיל קיבל בריף פתוח וזמן קצר. כל מה שביקשנו היה דבר אחד – שהחלון יגיד SALE, עכשיו. הוא שלח לנו שפע של קונספטים ורעיונות מעולים, למשל זה:

הצעת קונספט לחלון בדיזינגוף

הצעת קונספט לחלון בדיזינגוף

לא היה פשוט לבחור, אבל בסוף שלפנו את זה שהכי דיבר אלינו – מיטה רכה ונעימה בתוך עולם שכולו חלומות מתגשמים. זאת היתה הסקיצה הראשונה:

הסקיצה הראשונה

הסקיצה הראשונה

במילים של יגיל: "החלון Dreams come true מייצג את חופש הביטוי והשפה בה אני מעביר מסר פשוט ומדויק, העוסק בנו, בחופש שלנו לחלום ולהגשים את עצמנו. את הצעידה קדימה בדרכים חדשות (כמובן בנעליים נוחות ומדהימות) תוך כדי שאנו מגלים את עצמנו מחדש.

הבחירה לעסוק בשחור ולבן כקווי מתאר הפכה את החלון למרגש וייחודי כאשר תוספת הצבע מתבטאת בנעליים. הצבעוניות הינה אישית, כל אחת ואחד מאיתנו ממלא את צבעיו באשר היא והוא מוצאים לנכון. כולנו צבעוניים ומיוחדים".

בונים את החלון

בונים את החלון

משם עוד קצת פינג-פונג: כן או לא מיטה? קופי על גבי החלון? או שבסוף נסתפק רק בחתימת האמן ע"ג הויטרינה? זאת למשל החלטה שהתקבלה ממש ברגע האחרון. גמישות וזרימה הן חלק מהעניין כשבונים חלון – כשהקונספט הופך למציאות יש לפעמים דברים שמשתנים בשטח, וצריך לדעת לקבל ולאהוב אותם.

חלון הסייל החדש של דיזינגוף 108, עיצוב: יגיל וילר

חלון הסייל החדש של דיזינגוף 108, עיצוב: יגיל וילר

החיבור שלנו עם יגיל היה בסופו של דבר על בסיס האדם שהוא, לפני היותו אמן. הנינוחות הזאת, ההוקרה, ההתלהבות שאינה תלויה בדבר והאנרגיה הטובה, מסוג האנשים שפשוט מתחשק לעבוד איתם וליצור יחד. וזה ניכר גם בעבודות שלו – הן ייחודיות, מקוריות ויצירתיות מאד, אבל גם נגישות ויוצרות שיחה בגובה העיניים עם הצופה בהן. זה נשמע הכי ברור, אבל בעצם משהו שלא פשוט לעשות. משהו שאנחנו מאמינים שקורה גם אצלנו, בשופרא, ובנעליים שאנחנו מביאים. 

הנעליים שלנו בעננים

הנעליים שלנו בעננים

מקווים שתהנו מהחיבור לפחות כמונו, בואו לבקר ולהתרשם.

שימו לב לפרטים

שימו לב לפרטים

לאינסטגרם של byWeiler

לאתר שלו

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...