בעולםמוזיקה וקליפים

הקליפים של ארז | ספיישל לייב

פורסם ע"יShoofra 13 בינואר 2020 אין תגובות
פלייליסט ינואר

מוזיקה וקליפים שבחר לנו ארז, מנהל שופ מלחה

אז איך פותחים שבוע, חודש, שנה ועשור חדשים? אחרי ששמעתי, צפיתי וראיתי בשנה האחרונה באינסוף קליפים, הופעות וראיונות עם שלל אומנים, הגיעו גם הסיכומים של מיליון אתרים ותחנות רדיו, שסיכמו לא רק את 2019 אלא גם את העשור שחלף.
פה הצלחתי לסיים את העשור בלי סיכומים מיוחדים אבל כן בא לי על איזה ספיישל ינואר קטן. הפינה אמנם מתמקדת בקליפים, אבל אף אחד לא אמר או החליט שהם לא יכולים להיות גם לייב. בהתאם לכך החלטתי לבחור ארבעה קטעים, כולם מהשנה האחרונה וכולם מצולמים אמנם בלייב, אך עדיין מעבירים איזשהו אימפקט חזק לצופה. וכמובן שהם כולם ערוכים ומבוימים עד לרמת הספוט על הבמה או הפוזה של הגיטריסט.

נפתח עם מאט ברנינגר, סולן The Nationalהכריזמטי עם קול הבריטון העמוק, שמצרף אליו לדואט מיוחד וסוחף את פואבי ברידג'רס, אמנם רק בת 25 אבל מכה גלים ועושה המון רעש בסצינת הפולק רוק האמריקאית. השיר בוצע לכבוד סרט שנטפליקס הפיקה עם השחקן זאק גאליפיאנקיס (למקרה שתהיתם מה הוא עושה בסוף הטייק):

הקטע הבא עצמתי וסוחף, אך מודה שחששתי להעלות אותו בגלל סיום דיסטורשני כאסחיסטי. אבל אז נזכרתי שהביצוע של Manchester Orchestra והצילום כ"כ יפים, שגם מי שאינו חובב גדול של מפלי גיטרות חשמליות יעוף עליו. החבר'ה האלו מגיעים מאטלנטה ועושים אינדי-רוק עם מלא נשמה:

טוב, פה היה ממש קשה לבחור רק קטע אחד, לכן עשו לעצמכם טובה ושבו לראות את כל הלייב הזה באולפני הרדיו של kexp בסיאטל. את Cigarettes After Sexפספסתי בשנה שעברה, כשביקרו בישראל. ההרכב הטקסני שעושה אמביאנט פופ חולמני, ונותן כאן ביצוע כ"כ אינטימי, מהודק ויפה, שיעשה לכם נעים בגב!

נשארים בטקסס. אחרי שלושה קטעים בשחור-לבן, בחרתי קטע צבעוני שבמקרה נקרא Colours. ה-Black Pumas מגיעים מטקסס ועושים פאנק / Rn'b / סול ובמוזיקה שלהם אפשר לשמוע אפילו השפעות של לטינו. השיר שבחרתי משלב מלא סגנונות בתוכו ובעיקר מראה את ההרכב ללא פילטרים ועם מלא כישרון:

Enjoy

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...