כללימוזיקה וקליפים

הקליפים של ארז | פלייליסט לשנה טובה

פורסם ע"יShoofra 23 בספטמבר 2019 אין תגובות
פלייליסט ספטמבר

על המוזיקה: ארז משופ מלחה

לכבוד השנה החדשה הבאה עלינו לטובה קיבצתי כמה סרטונים קלילים, כיפיים ומרעננים, ממש כמו השנה שאני מאחל לכולנו!

נפתח עם קליפ מקפיץ, משוגע, מדליק ועל גבול הגאוני (אם תשאלו אותי). הרכב האינדי אלקטרוני הוט צ'יפ הוציאו אלבום חדש (a bath full of ecstasy) לפני כמה חודשים וזה הסינגל הראשון ממנו, ממתק אמיתי:

את ההרכב האוסטרלי Winston Surfshirt הכרתי רק לפני חודש. הם עושים מוסיקת לואו-פיי פשוטה ולא מתחכמת, והקטע הבא תפס חזק בחנות במלחה. לאחר שצפיתי בקליפ שלו לא יכולתי שלא להתאהב בהם עוד יותר, תראו איזה יופי:

את בריטני האוורד הצגתי בשנה שעברה עם ההרכב המעולה שלה "אלבמה שייקס". החודש היא שיחררה אלבום סולו ראשון, והוא קוצר שבחים מקיר לקיר, מתוכו הקליפ המעולה הבא. לבריטני סיפור חיים קשה ויש לה נשמה ענקית, אפשר לשמוע את ארת'ה לפרקים, כן כן,לא פחות.

קופצים חזרה לאוסטרליה… אני מניח שרובכם מכירים את אנגוס וג'וליה סטון, אח ואחות אוסטרליים שעושים פולק-רוק יפה ועדין, מי שהשם לא מצלצל לו אני ממליץ בחום להכיר. לאנגוס האח יש הרכב צדדי שנקרא dope lemon ואיתו הוא עושה מוסיקה קצת יותר קולית וקלילה. מתוך האלבום האחרון של ההרכב יצא הקליפ הבא, שייתפוס אתכם כבר מהשמיעה הראשונה:

קינוח קטן לסוף:

ותיקי המדור בטח עוד זוכרים שאירחתי במדור את Little Simz ושפכתי עליה לא מעט מילים ושבחים, והיום כבר ברור לכולם שהיא הדבר הכי חם בגזרת ההיפ הופ-סול העולמית. באלבום האחרון שלה היא מארחת לא אחר ממייקל קיוואנוקה, שגם הוא הוציא החודש אלבום חדש. אז נכון, זה לא בדיוק קליפ, יותר צילום שלהם בלייב באולפן, אבל היי,התוצאה מהפנטת!

חג שמייח  to u all!

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...