אופנהכלליעיצוב

המלצת אינסטגרם | Fashion Biologique

פורסם ע"יShoofra 27 ביוני 2021 אין תגובות
המלצה על עמוד האינסטגרם Fashion Biologique

השראה היא דבר משונה. כמה שאנחנו רודפים אחריה ככה היא חמקמקה, ובסופו של דבר ההברקות הכי טובות שלנו מגיעות ברגעים בלתי צפויים. כשחושבים על זה, קצת מוזר לצפות למצוא השראה בישיבה בין ארבע קירות ועם פנים למסך, כשלמעשה כל יציאה קצרה החוצה תגלה בפנינו עולם שלם של צבעים, צורות ואסטתיקה מפתיעה. כן, נו, קוראים לזה טבע.

תראו למשל את עמוד האינסטגרם fashion.biologique@, המחבר בדיוק מפתיע בין עיצובי אופנה לבין, וול, חרקים, דגים, רכיכות ושאר בעלי חיים וצמחים.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jill Sherman (@fashion.biologique)

ומאיפה ההשראה? התשובה של ג'יל שרמן, האישה מאחורי העמוד, נמצאת באינטרו שלה (אחד הטובים שפגשנו):

“My father took my VOGUE away, so I read the encyclopedia instead.”

שרמן מספרת בראיונות שמציאת השידוכים נעשית באופן ספונטני – צפייה בתצוגות בשילוב אנציקלופדיית החי והצומח שיש לה בתוך הראש – היא לא ממש עושה מחקר או חיפוש מיוחד, רק רואה שמלה ומקבלת השראה. היא מעידה כי ה"עבודה" היחידה היא במציאת התמונה שתשקף את הדמיון בצורה הטובה ביותר. היא מפגינה ידע נרחב באופנה ובטבע גם יחד (היא מגיעה עם רקע משני התחומים) ולדבריה כבר מגיל צעיר היא הבינה שיש לה כישרון מיוחד לזהות ולזכור טקסטורות, מרקמים וצבעים, בתור החברה הזאת שתמיד שואלת "זה לא מזכיר לך קצה של מטאטא?". מוכר לנו מאיפשהו (כחכוח בגרון).

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jill Sherman (@fashion.biologique)

בונוס – נסו לקרוא את התיאור עם קולו של דיוויד אטנבורו בראש – זה מגדיל את האפקט. אה, ואל תפספסו את הסטוריז (כולל שאלוני "חרק או שמלה?").

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jill Sherman (@fashion.biologique)

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...