כלליסניפיםצילוםקיץ

שופרא אוהבת | דודי בן סימון בחלונות הקיץ שלנו

פורסם ע"יShoofra 24 במאי 2022 אין תגובות
דודי בן סימון בחלונות שופרא קיץ 22

את השם דודי בן סימון, או לפחות את הפרופיל האינסטגרמי שלו, dudibensimon@, כל חובב/ת אסתטיקה וקריאייטיב עם קצת קילומטרז' באינסטגרם צריכים להכיר. הפיד המושקע שלו, בו הוא יוצר אשליות אופטיות בעזרת חיבורים פשוטים, אך לא שגרתיים, כבר רוגרם ע"י עמודי עיצוב בינלאומיים, מוכרים ומוערכים (אפילו אינסטגרם בכבודם ובעצמם כבר פנו אליו). ואפשר להבין למה – אלמנט ההפתעה, ההומור והיצירתיות של העבודות מצליחים להתבלט על רקע ים הבנאליות האינסטגרמית שמציפה אותנו לעתים.

דודי הוא איש קריאייטיב תל-אביבי אשר חתום על כמה קמפיינים שכולכם מכירים. את תחזוק העמוד הוא עושה בשעות הפנאי ובשבילו זה המקום בו אפשר להסיר את כל המטרות והמגבלות של עולם השיווק ולהתעסק בעולם ללא גבולות, יצירתיים או פיזיים. עמוד האינסטגרם שלו הוא כמו גלריה פתוחה למבקרים, כשהוא בתפקיד האוצר, האמן ואיש הארט – הכל בעצם.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by dudi ben simon (@dudibensimon)

גם אנחנו נתקלנו בעמוד של דודי באחד השיטוטים האינסופיים שלנו בפיד. ראינו ונדלקנו. ההתערבות המינימליסטית, האסתטיקה הגבוהה ובעיקר כמויות הכישרון והיצירתיות דיברו ישר אל תוך הלב שלנו. כשהבנו שמדובר בבחור ישראלי ידענו שאנחנו רוצים לעשות איתו משהו. ובאמת, כבר בערך שנתיים שאנחנו מתחזקים את הרומן הזה על אש קטנה – מדי פעם משאילים לו נעל לצילום וחולמים על שת"פ.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by dudi ben simon (@dudibensimon)

והנה, סוף סוף, הגיעה ההזדמנות, בחלונות הקיץ של הסניפים בדיזינגוף ובשינקין. השאלה שהיינו צריכים לפתור היא איך העבודות משתלבות עם הנעליים שלנו. האם ניצור משהו חדש או שנשתמש במאגר המעולה שדודי יצר עם השנים? יצאנו לחשיבה משותפת עם דודי, עשינו כמה ניסיונות וסקיצות ובסוף יצאנו עם שני רעיונות, שונים ומשלימים:

חלון דיזינגוף – כשהכל מתחבר

חלון הראווה הגדול שלנו, שצופה ללב רחוב דיזינגוף. במרכזו הצבנו שני מסכים גדולים. במסך הראשון – מקבץ עבודות של דודי, במסך המקביל – נעליים שלנו, מתחברות אסתטית אל היצירות. כי ככה זה אצלנו, בסוף הכל מתחבר.

הנה כמה מהחיבורים בחלון:

דודי בן סימון בחלון דיזינגוף

דודי בן סימון בחלון דיזינגוף

דודי בן סימון בחלון דיזינגוף

דודי בן סימון בדיזינגוף

 

חלון שינקין – הכי לא צפוי

דודי בן סימון בחלון שינקין

חלון הראווה של שינקין קטן יותר ולכן התבקש להתמקד בדימוי אחד גדול ומרכזי, אליו הצטרפו אלמנטים תלת-מימדיים שיצאו מתוך הצילום. בחרנו באחת העבודות הכי מוכרות של דודי והמשחק בין הצילום לתלת המימד יצר שיחה חדשה ולא צפויה, עם עוד פרשנות ליצירה.

הנה קצת מתהליך היצירה:

מאחורי הקלעים - חלון שינקין

מאחורי הקלעים - חלון שינקין

יצא לכם/ן לעבור ליד אחת החנויות? שתפו אותנו בתמונות מהחלונות. ובינתיים, בטוחים שיהיה קיץ מפתיע, משמח ויצירתי. רואים, לא?

התוצאה הסופית - דודי בן סימון בדיזינגוף

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...