בעולםכלליעיצוב

המלצת אינסטגרם | AWA (accidentallywesanderson)

פורסם ע"יShoofra 26 ביוני 2022 אין תגובות
המלצת אינסטגרם על accidentallywesanderson

ווס אנדרסון, העולם האמיתי. או זה לפחות מה שמנסה לעשות עמוד האינסטגרם הגאוני accidentallywesanderson@, המאגד בתוכו אסתטיקות שכאילו נשלפו מאחד הסרטים של אנדרסון, אך בפועל אלו מבנים אקראיים מסביב לגלובוס.

הויזואליה הקולנועית שיצר אנדרסון דוברה כבר המון, אפילו פה אצלנו בבלוג. הוא משתמש בדיאלוגים שנונים, דמויות אקסצנטריות ואסתטיקה מדויקת (פלטת צבעים רוויה, סימטריה, תשומת לב דקדקנית לפרטים) כדי ליצור עולם יפה ומסודר. סדר מתוך אי-סדר. מבחינתו, אם רק נסדר קצת את הדברים נוכל ליצור גרסה חדשה ומסודרת של העולם. או.סי די? בהחלט יש מצב.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by AWA (@accidentallywesanderson)

אנדרסון משקיע מאמצים רבים כדי ליצור את העולם הקולנועי המדויק שלו, על סף הבלתי אנושי. לכן, מפתיע לגלול בעמוד ולגלות מקומות אמיתיים עם פלטת צבעים אנדרסונית טיפוסית, עיצוב מדוקדק עד לפרטים הקטנים וסימטריה שעושה נעים בעיניים. וזה לא רק הלוק, כל תמונה מלווה בסיפור וחושפת משהו מהאווירה הכאילו אנדרסונית – באנשים, בתרבות או בגישה האסתטית. מרתק.

מאחורי הפרויקט עומד זוג ברוקלינאי שחיבר את אהבתו לאנדרסון עם האהבה לעיצוב, אדריכלות ואסתטיקה. מאז שפתחו את העמוד הפרויקט שלהם גדל והפך לתופעה ויראלית עם קהילה פעילה שאחראית למצוא את התמונות והסיפורים שעולים לעמוד. וכשמדובר על למעלה ממיליון עוקבים, תהיו בטוחים שיהיו יופי של סיפורים. אגב, אם בא לכם עוד מזה, אבל אופליין, תוכלו להנות מספר הצילומים של העמוד, מתנה נהדרת לשולחן הקפה (אפילו מצאנו אותו במגדלור).

 

View this post on Instagram

 

A post shared by AWA (@accidentallywesanderson)

ואנדרסון עצמו? הוא אמנם לא הגיב בפומבי על העמוד, אבל יוצריו מקווים שהוא אוהב ומעריך.

לעמוד האינסטגרם, לאתר הפרויקט

 

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...