כלליקיץ

Must Have | נעלי גברים, לא מה שחשבת

פורסם ע"יShoofra 31 במאי 2021 אין תגובות
סניקרס בד CHACRONA

הפרדוקס הגברי: אם יש בקשה אחת שחוזרת על עצמה מהבחורים שלנו היא להביא מיוחד, גם אם בסוף הרוב יבחרו בדגמים הצנועים והשמרניים יותר. ואתם צודקים, עולם הנעליים הגברי הגנרי כבר נטחן עד דק, ומין הראוי שגם לגברים יהיו אופציות מעניינות שישלימו את הסגנון והסטייל האישי.

בשנים האחרונות אנחנו עומלים רבות כדי להרחיב את הקולקציה הגברית ולמצוא לכם את המיוחד הזה, אבל רק בתנאי שיהיה גם איכותי ונוח ואם אפשר עם סיפור מעניין מאחוריו. הנה כמה מההמלצות שלנו מהקולקציה:

ההמלצה הטבעית:

Satorisan הוא מותג ספרדי המעצב נעליים הרמוניות וצבעוניות בהשראת מרכיבים מהטבע, תוך שימוש בעור לא מעובד ובשיטות צביעה טבעיות. בזכות אופן הייצור, כבר מהצעד הראשון זה יראה וירגיש כאילו הזוג היה שייך לך מאז ומעולם.

על מה אנחנו הכי ממליצים?

נעלי עור BENIRRAS – הנעליים הכי נונשלנט של הקיץ, שהן בעצם סוג של סנדלים סגורים (לא צריך גרביים). הן עשויות בעבודת יד מעור רך, בעלות מראה טבעי ונוחות עד בלי די. אפשר להשתמש בנעליים גם ככפכפים ע"י קיפול החלק האחורי. מושלם, לא?

 נעלי עור BENIRRAS של סטוריסן

סניקרס CHACRONA, בכל הגרסאות (עור / בד / מחורר) – הן קרויות על שם עלה ייחודי בו השתמשו שבטים מהג'ונגלים באמזונס כדי לאחד בין גוף לנפש והן מיוצרות מחומרים עמידים ובני קיימא. הנעליים עוצבו כחלק ממחויבות שהמותג הציב לעצמו, לשמר את יערות הגשם והקהילות החיות בהם. במסגרת זאת הוקם פרויקט מיוחד שמספק לקהילות האלו חשמל באמצעות אנרגיה סולרית, כזה שמביא אור עם כל צעד וצעד. מרגש ומשמח אותנו לדעת שהמותגים שלנו באמת מנסים להביא קצת טוב לעולם.

סניקרס בד CHACRONA

ההמלצה ה(ני)נוחה:

עוד טבע, עוד אמזונס, עוד מותג ספרדי – הפעם מדובר ב-El Naturalista, המותג ששם על דגלו פשטות וחזרה לשורשים. גם באל נטורליסטה משתמשים בהרבה חומרים ממוחזרים ומנצלים אותם כדי ליצור זוגות בעיצוב נקי, פונקציונלי ונוח במיוחד.

נעלי AMAZONAS של המותג עוצבו בהשראת הנהר והטבע שמסביבו. כמה פשוטות ככה אלגנטיות ולא מתאמצות. הנעליים עשויות מעור רך וגמיש בעיבוד ידני, הן מאובזרות ברפידה נשלפת ובסוליה מהנוחות שפגשתם.

נעליים עם תיפורים AMAZONA

ההמלצה תוצרת איטליה

A.S. 98 הוא מותג שמייצג עולם אחר של איכות וירידה לפרטים. הגימור בעבודת יד וההקפדה על כל דיטייל ותפר הם משהו שאפשר לזהות כבר ממבט חטוף. יתרה מכך, העיצובים המשוחררים נותנים אלטרנטיבה לדגמים איטלקיים קלאסיים וחנוטים, ובכך הם מספקים אופציה אלגנטית גם למי שמגיע עם נפש חופשיה מהבית.

למשל נעלי עור OASIS. יש פה כבוד לקלאסיקה אבל גם אמירה נינוחה ולא מחייבת, משהו שממש מתאים לנו בארץ.

נעלי עור OASIS של A.S. 98

 

ההמלצה הצבעונית

צבע הוא אחד הדברים הכי מבוקשים והכי אהובים עלינו, אז אתם בטח מנחשים כמה שמחנו להכיר בחורף האחרון את Flower Mountain. המותג נולד מפגישה של שני חברים בפסטיבל מוזיקה בהר הפוג'י ביפן (עובדה שפשוט נשמעת לנו רומנטית), שם הם החליטו ליצור נעליים שיגלמו בתוכן כמה מהאהבות הכי גדולות שלהם – חיבור לטבע, אהבה לטיולים ותשוקה גדולה לסניקרס ולנעליים. בתמורה קיבלנו נעליים צבעוניות שמתאימות גם לטרקים. גאונות לשמה.

סניקרס YAMANO 3 של Flower Montain

 

ההמלצה החמה

לרגע לא שכחנו – הקיץ הישראלי החם והלח דורש היערכות מתאימה, AKA סנדלים. בחורף האחרון קיטטנו רגלינו בתערוכות וירטואליות כדי לאתר עבורכם סנדלים נוחים ומיוחדים, והגרסה של Loints Of Holland היא בין המוצלחות שפגשנו – העיצוב נינוח, הסוליה מפרגנת והתחושה הכללית אוורירית ולא מחייבת. ואם הם נראים לכם קצת כמו "סנדלי סבא", שתדעו שזה הכל עניין של גישה – אם תדעו איך לנעול אותם (זה לא דורש הרבה, רק אטיטוד נכון) תיווכחו לדעת שיש להם חתיכת סטייל.

סנדלים NORDPIER של Loints Of Holland

 

אלו שיש בהן הכל

הן צבעוניות, הן קלילות, הן מאווררות והן הכי נונשלנט בעולם – סניקרס ג'ואנטה של Aro (המונח הנכון הוא חואנטה, אבל אנחנו קצת אוהבים את הטעות השגורה הזאת). אולי נולדו בברצלונה אבל לפעמים אנחנו מרגישים כאילו הן תוכננו במיוחד בשבילנו. אין מתאימות מהן לרחוב הישראלי והאופי המשוחרר שלהן מדבק בשמחת החיים שלו. זהירות, זה ממכר – כמעט בלתי אפשרי להסתפק רק בזוג אחד.

סניקרס JOANETA VEGAN של ארו

 

המלצת הרטרו

Gola הוא אחד המותגים הכי קלאסיים שלנו. המותג, שפועל כבר מעל מאה שנה, מייצר את אותן סניקרס רטרו על זמניות, ובכל עונה מוצא את הדרך לחדש ולהפתיע על העיצובים הקיימים. לכן חשבנו שזוג סניקרס DAYTONA הצבעוני יתאים לפה – אחד מהבסט-סלרז של גולה בעיצוב שעושה כבוד לאייטיז. לא רק לחובבי הנוסטלגיה:

סניקרס DAYTONA של גולה

 

המלצת חרישה

לא מסוגל לרדת מסניקרס? הנה זוג שיתאים 24/7, מבלי להיכנע למחוזות השגרה. להיפך – השילוב בין החומרים, הצבעים, התיפורים הבולטים – הכל בהן מרמז שקורה כאן משהו אחר. ועדיין, הכל זורם והרמוני, ככה שגם אלו מבינכם שמעדיפים עיצובים קלאסיים יותר בטוח ימצאו בהן חן.

סניקרס EXTRA LIGHT RUNNER

 

רגע, זאת רק ההתחלה. צפה בכל הקולקציה לגברים.

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...