ברחובחורףכלליסניפים

מאחורי הקלעים | פוף וזה נעלם – סופעונה בחלון דיזי

פורסם ע"יShoofra 4 בינואר 2021 אין תגובות
חלון סוף העונה חורף 20-21 בדיזינגוף

אם יצא לכם/ן לעבור לאחרונה ברחוב דיזינגוף בטוח ראיתם/ן את חלון הפופים הססגוני שלנו בחנות הדגל בדיזי 108, בשת"פ שעשינו עם מילגה (מותג שהוא כבר מילה נרדפת לפוף). ואם עדיין לא – ממליצים להגיע לשם בהקדם. החלון הססגוני עוצב גם כדי לעשות שמח וגם כדי לספר על בואו של סוף העונה – כן, ככה זה בסייל – לפני שנספיק להגיד "מילגה" – פוף, הוא יעלם. אבל כל עוד הסייל שלנו חי ובועט, חשבנו לספר לכם קצת על הסיפור מאחורי החלון, תהליך העבודה והשת"פ הכי צבעוני שנראה פה לאחרונה.

אז בעצם, איך חלון נולד?

זה מתחיל מרעיון, ולפעמים מדובר ברעיון פנטזיונרי למדיי. תקופה ארוכה שחלמנו לעשות חלון שכולו משל ל"מר גמיש". דמיינו – מר גמיש ענק שמשתלט על חלון הראווה שלנו, חייכן, חמוד ושמח, כך שהוא עושה טוב לכל העוברים ושבים. אבל לא רק, מר גמיש מסוגל גם לספוג, עם חיוך כמובן, את מכבש הלחצים הענק של השנה האחרונה. באמת, בתקופה הזאת כל אחד זקוק לחיוך (חיבוקים שייכים לתקופה אחרת).

חלון הפופים בדיזינגוף בשת

חלון הפופים בדיזינגוף בשת"פ עם מילגה – מחלום למציאות

אז עכשיו יש רעיון וצריך לעבור לביצוע. חלק מהרעיונות הכי יפים שלנו נופלים בשלב הזה, כי לא תמיד הכל אפשר לתרגם לחלון. אבל אנחנו לא מוותרים בקלות וכשיש רעיון שאנחנו אוהבים במיוחד אנחנו מתעקשים למצוא פתרונות. בחשיבה המשותפת שלנו בצוות הקריאייטיב ניסינו לחשוב איך נתרגם את "מר גמיש" לחלון, ותוך כדי העלינו כמה שאלות – איך הוא יתאים לגודל החלון? מאיזה חומר נייצר אותו? באיזה צבע? באיזה צורה? ניסינו, חשבנו, בדקנו, נכשלנו, הצלחנו והמסקנה הסופית הובילה אותנו לכך שפוף יכול להיות אחלה בסיס ליצור ממנו מר גמיש ענק.

מלא פופים, מלא צבע. במפעל מילגה

מלא פופים, מלא צבע. במפעל מילגה

וכן, כמובן. אמרנו פוף? אמרנו מילגה. אנחנו אוהבים שיתופי פעולה, במיוחד כאלה שהחיבור בהם יוצר הרמוניה חדשה ומופלאה, ממש כמו מה שקרה בשת"פ הנוכחי. אם במקרה לא הכרתם/ן, מילגה היא הרשת הכי מוכרת בארץ לענייני פופים (ואלו עניינים חשובים מאד), חברה שהתחילה בקטן וגדלה בגדול, כזאת שפועלת בארץ ומייצרת את הכל מכאן. ואיפה שופרא ומילגה נפגשים? קודם כל בצבע, אבל לא רק. גם בשמחת החיים, בנוחות ובתחושת הסיפוק שמתלווה לשימוש במוצרים. בקיצור, החיבור היה לנו ממש טבעי.

מפעל הפופים של מילגה

מילגה מייצרת את הפופים שלה במפעל צבעוני באור עקיבא. כמובן שנסענו לבקר. המשרדים והמפעל שידרו לנו מיד: כאן עושים כיף. ואכן עשינו הרבה ממנו – מדובר בחברה באווירה משפחתית, כולם מסבירי פנים ושואפים ליצירתיות וחידושים. איזה תענוג! לקחנו את הפופים הנהדרים בצבעים, בגזרות ובגדלים הקיימים והאנשנו אותם – הוספנו זוג עיניים, חיוך גדול וערימת שיער מצמר צבעוני, ככה שהפופים הפכו ליצורי ענק שמחים וססגוניים שנדחסו (בכיף שלהם) כולם יחדיו בחלון הראווה של החנות. כל אחד חובק איזו נעל.

מפוף לחיוך

מפוף לחיוך

החלון יוצג בחודשיים הקרובים, תבואו לבקר, גם כשסגור. הפופים שלנו שומרים לכם/ן חיוך. ואת הנחות הסופעונה אפשר בינתיים לנצל באתר, גם שם שמח.

שופרא X מילגה, דיזינגוף 108, ינואר 21

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...