אופנהכלליקיץ

Must Have | זמן טוב למינימליזם

פורסם ע"יShoofra 23 באוגוסט 2023 אין תגובות
סנדלים מינימליסטיים של Nr Rapisardi

כשאת שומעת "שופרא", מה הדבר הראשון שאת חושבת עליו? הנה כמה ניחושים – נעליים צבעוניות, יוצאות דופן ומלאות בדיטיילים. ואכן, אנחנו שולחים זרועות לכל רחבי העולם כדי למצוא בדיוק את זה. אבל לא רק. מלבד הדגמים הטרנדיים של ג'פרי קמפבל, הארטיסטיים של טריפן או הצבעוניים של ארו, יש לנו גם לא מעט דגמים שהם הרבה יותר שקטים, רגועים, אפילו נעז ונקרא להם מינימליסטיים.

זה מתבטא בצבעוניות מונוכרומטית, גזרות וחיתוכים ישרים, עקבים עדינים או סוליות שטוחות לחלוטין – והכל, כמו תמיד, עם דגש על חומרי גלם איכותיים שיחזיקו מעמד לאורך זמן. וזו בדיוק הגדולה של הסגנון הזה – קלאסי ועל זמני, לא נכנע למגמות חולפות, ובעיקר – יראה טוב עם כמעט כל פריט לבוש שתשדכי לו.

העונה החלטנו לעשות מעשה ולתת לדגמים המינימליסטיים שלנו את מלוא תשומת הלב ולשם כך שיתפנו פעולה עם מותג מקומי שיוצר מינימליזם בצורה משובחת במיוחד – Co.Co. בשילוב שמלות וחצאיות מקסי מסאטן נשפך ורומנטי, דרך חליפות מחויטות ומדויקות ועד לגביע הקדוש של המינימליסטיות בלב – חולצה מכופתרת מעומלנת וג'ינס רחב, הנעליים שלנו קיבלו הזדמנות לזרוח, והו כמה שהן זורחות.

את ההפקה המיוחדת צילם שלו אריאל, שמצלם את כל התמונות באתר, והדוגמניות – שלנו מהבית. עדן, מנהלת המיצוב החזותי של שופרא, וקארין, חברה ולקוחה שהצטלמה לנו לקמפיין "שופראצי" לעונת אביב-קיץ 23 ועכשיו סוגרת מעגל עם אותה קולקציה בדיוק – רק שעכשיו היא עד 50% הנחה. והכדים? כי בטוח תהית על קנקנם – מאתר Oblipop הנהדר.

המחויטת:

כפכפים שטוחים ועדינים עם נגיעה של צבע עמוק הופכים כל חליפה גברית מחויטת לקצת יותר יומיומית ולא מחייבת, אבל עדיין אלגנטית ומחוברת למקום. לקחנו. 

כפכפים מינימליסטייים של סול סאנה

לכפכפי Madonna של סול סאנה >>

בין ספורט לאלגנט:

אין שידוך גאוני יותר מאשר טי-שירט עשויה היטב וחצאית מקסי מבד סאטן נעים וקריר. ואיך הופכים את הלוק לעוד יותר גאוני? רק להוסיף כפכפים שטוחים עם טאץ' מנצנץ אבל לא מנקר עיניים ועל הדרך גם תיק צד פרקטי, כי יש דברים שתמיד עובדים.

כפכפים מינימליסטייים של ג'פרי קמפבל

לכפכפי Dressy של ג'פרי קמפבל >>

לתיק צד של איי.אס.98 >> 

הניינטיז התקשרו:

שמלת הסליפ (גזרה ארוכה וצרה, כתפיות ספגטי דקות, עדיפות לבד סאטן) זכתה בשנים האחרונות לעדנה מחודשת הודות לתחייתן של שנות ה-90 המינימליסטיות. תחשבי גווינית' פאלטרו, וינונה ריידר וקייט מוס, ה-משפיעניות של הניינטיז. שמלה שכזו דורשת נעליים במראה נקי ושקט, אבל עם עקב בלוק שנותן את הקיק העכשווי הרצוי. 

כפכפי עקב מינימליסטייים של סול סאנה

לכפכפי קיקה של סול סאנה >>

מחווה לג'יין בי:

היא לימדה אותנו איך ללבוש חולצה גברית מעומלנת ואיזה ג'ינס לצוות לה (רחבים ונינוחים, אף מילה על סקיני). אנחנו מדברים כמובן על ג'יין בירקין האחת והיחידה שנפרדה מאיתנו לאחרונה בטרם עת. אז הנה ההומאז' שלנו לסטייל האיקוני שלה, רק במקום סניקרס טניס שהיא כל כך אהבה, לקחנו את זה לכיוון שלנו עם עקבים גבוהים ושחורים כהומאז' לדור ההמשך שלה, הלא היא שרלוט גינסבורג הנפלאה. 

הקולקציה המינימליסטית של שופרא

לעקבי לייבלי של ג'פרי קמפבל >>

לסנדלי עקב מקרמה של ג'פרי קמפבל >>

דייט נייט:

כל אחת צריכה שמלה שחורה קטנה בארון וזו של קו.קו כבשה את לבנו מהרגע הראשון. מיד גם ידענו אילו נעליים לצוות לה – כפכפי העקב העדינים של שוץ בצבע שנהב מהפנט. אפילו המומחים של "חתונמי" לא היו מצליחים להגיע לזיווג מוצלח כל כך. 

כפכפי עקב מינימליסטיים של שוץ

לכפכפי עקב לייזה של שוץ >>

קיפ איט קז'ואל:

ביננו, אין על מכנסי בהירים מחויטים וחולצת בייסיק כהה. בין אם בגזרת ברמודה או באורך מלא, המשחק העדין שבין לוק גברי לנשי מתעצם בתוספת נעלי מוקסינים עדינות ועשויות למשעי – בדיוק כמו אלו של למרגו. 

מוקסינים של למרגו

לנעלי מוקסינים סוזי של למרגו >>

לתיק אדריאנה של AS 98 >>

תמיד תהיה לנו פריז:

חולצת פולו קלילה עם שרוולים שמגיעים כמעט עד המרפק, ג'ינס ישר בצבע כחול מושלם ונעלי בובה עדינות – זה מה שכתוב בהגדרה המילונית לשיק פריזאי, בדקנו. וכשהנעליים מגיעות דווקא מטוקיו (דרך יוקו אימנשי הגאונה), זה הופך את כל העניין להרבה יותר מעניין. 

נעלי בלרינה מינימליסטיות של יוקו אימנישי

נעלי בלרינה אשי של יוקו אימנשי >>

טבעוניות השתיים מן האחת:

לחתונה, לאירוע חברה או סתם לערב שבא לכן לעוף על החיים יחד – אין כמו להתאים בגדים ונעליים עם הבסטי – בלי אגו ועם הרבה פרגון הדדי. וכשמדובר בהתאמת נעליים טבעוניות, הטוב הופך לטוב עוד יותר. 

סנדלים מינימליסטיים של Nr Rapisardi

לסנדלי מריסול של Nr Rapisardi >>

פתחנו לך את החשק? לעוד נעליים מהקטגוריה >>

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...