כלליקיץ

Must Have | המלצות טבעוניות לקיץ 23

פורסם ע"יShoofra 24 במאי 2023 אין תגובות
המלצות טבעוניות

למעלה ממאתיים דגמים טבעוניים התווספו העונה לקולקציית הקיץ שלנו וזו בהחלט סיבה למסיבה. סנדלים, כפכפים, סניקרס ותיקים שעושים טוב לא רק ללוק, אלא גם לסביבה. ההיצע העונה כולל מותגים טבעוניים לחלוטין כמו NR Rapisardi האיטלקי או Ucon Acrobatics הברלינאי וכן מותגים שהם לא רק טבעוניים, אבל קיימות היא חלק מהדי.אן.איי שלהם כמו אל נטורליסטה, ארו וסולט+אמבר, והפעם המבחר גדול, צבעוני ואיכותי במיוחד. 

אז אילו סגנונות הכנו העונה ומה הכי מתאים לסטייל ולמצפון? קבלו את המדריך המלא לקיץ 2023:

טבעי לי בקז'ואל:

ה-בסט סלר של העונה בצבעים הכי משמחים שיש. כן כן, כפכפי Waraji Vegan היוניסקסיים של אל נטורליסטה חוזרים לסיבוב נוסף, כי אי אפשר לעבור את הקיץ בלי זוג אחד כזה, לפחות.  

נעליים טבעוניות בשופראלכל הצבעים כולם >>

בחזרה לעתיד:

יונייטד ניוד, המותג הכי אדג'י שלנו, מבין את כוח העל שבטבעונות – היכולת לייצר נעליים איכותיות ועמידות לאורך זמן, מבלי לפגוע בסביבה. וכשזה פוגש עיצוב עתידני וייחודי, אז בכלל אין פה התלבטות.  

נעליים טבעוניות בשופרא

לסנדלי הייבריד ג'יין לו של יונייטד ניוד >>
לסניקרס מגה של יונייטד ניוד >>

כל אחת סוחבת איתה:

התיקים והפאוצ'ים של יוקון אקרובטיקס הם התמכרות ארוכת טווח, ועל כך יעידו כל צילומי ה#שופראצי שלנו, שתופסים את התיקים עליכם.ן בשלל מקומות ונופים שונים. לצד הדגמים האהובים, הבאנו העונה גם תיקי גב וצד חדשים וגם צבעים מרגשים, כולל שני דגמים מחזירי אור, כדי שתשמרו על עצמכם.ן שם בכביש וברחוב. 

נעליים טבעוניות בשופרא

לפאוץ' ג'ונה לוטוס >>
לתיק מאסאו מיני לוטוס הוורוד >>
לתיק אונה הכחול >>

ארו, ברור שארו:

בכל עונה ארו מרחיבים יותר ויותר את המגוון הטבעוני שלהם ואנחנו הולכים שבי אחריהם. לצד ג'ואנטה הטבעונית (והנצנצית!) ודגמי צ'ארלי מבד, קיבלנו הקיץ דגמי סליפ און חדשים ומעולים וכן את הגרסאות הטבעוניות של דגמי עידו וז'אק. ברוכה הבאה למשפחה. 

נעליים טבעוניות בשופרא

לסניקרס ז'אק הוורודות >>
לצ'ארלי הגבוהות >> 
לג'ואנטה הכחולות >> 

יש עקבים!

נעלי עקב טבעוניות הן לא עניין של מה בכך. לכן כשראינו כבר לפני כמה עונות את הסנדלים האלו של משפחת רפיסרדי הטוסקנית, ידענו שיש פה משהו שאסור לוותר עליו. אז כן, גם העונה יש לנו את העקבים ההו-כה נוחים ואלגנטיים האלו, בשלל צבעים נעימים ומפתיעים. 

נעליים טבעוניות בשופרא

לכל הצבעים של סנדלי מריסול >> 

הכי בנונשלנט:

החבר'ה מאל נטורליסטה יודעים דבר או שניים על קיימות ועשיית טוב לכדור הארץ והסובבים אותו, וכשזה פוגש סטייל ספרדי לא מתאמץ, אז ההתלהבות כפולה ומכופלת.  

נעליים טבעוניות בשופרא

לסניקרס בד >>
לנעלי בד >> 

בסנדלייך: 

אי אפשר לעבור את הקיץ הזה בלי זוג אחד שניים של סנדלים טובים ומהימנים, כאלו שמחזיקים טוב טוב את כפות הרגליים, אבל גם נותנים מרחב נשימה ועל הדרך, גם זריקת צבע להעלאת המורל, בדיוק כמו אלו של NR

נעליים טבעוניות בשופרא

לסנדלי רצועות קרוס >> 
לסנדלי מדיסון הכחולים >>

זה לבן על לבן: 

אי אפשר לעבור את הקיץ בלי סניקרס בצבע לבן, זה פשוט בניגוד לחוקי הפורמט. מזל שיש את ארו וגולה כדי לספק את הסחורה. 

נעליים טבעוניות בשופרא

לסליפ און של ארו >>
לסניקרס קואסטר של גולה >>
לג'ואנטה פלוס של ארו >>

היי בנטורל:

בואו נודה בזה, בקיץ כל מה שאנחנו רוצות זה להכניס את הרגליים לזוג כפכפים שטוחים, קלילים ונוחים, רצוי כאלו המספקים ווייבים של חופשה, גם אם אנחנו באוטובוס בדרך לעבודה. וכאן נכנסים לתמונה הכפכפים הגאוניים של סולט+אמבר והנוחים באקסטרים של NR. נסי ותהני. 

נעליים טבעוניות בשופרא

לכפכפים של סולט+אמבר >>
לכפכפים של NR >> 

שימו איקס: 

רצועות צלובות זו בזו היא אחת הגזרות הכי מחמיאות לרגליים וזו שאנחנו חוזרים אליה בכל קיץ מחדש. עדיפות לכאלו שגם מחזיקים טוב טוב את כף הרגל ובצבעוניות כיפית ולא שגרתית. 

 

נעליים טבעוניות בשופרא

לבאבלגאם של ג'פרי קמפבל >>
לכפכפים של סולט+אמבר >>
לכפכפים של NR >>

יש עוד הרבה זוגות בים! הקליקו לכל הנעליים הטבעוניות לנשים ולגברים >>

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...