ג'פרי קמפבלטרנדיםכלליקיץ

Must Have | כל אם ובת נועלות ג'פרי קמפבל בשבת

פורסם ע"יShoofra 17 באפריל 2023 אין תגובות
שי הנסב מדגמנת את ג'פרי קמפבל, אביב-קיץ 23 (צילום: רותם בכר רוזן)

יש מותגים שגורמים לנו להתאהב בהם בכל עונה מחדש. איכשהו, זה תמיד קורה לנו עם ג'פרי קמפבל. איש שחייב לחדש ולשעשע, אבל גם יודע מתי להשאיר את מה שטוב ועובד. משמע – קולקציה שכל הזמן מתרעננת ובה בעת מחזירה את הבסט-סלרס שלה לטובת המכורות ואלו שהן הצליחו לסחוף אחריהן. 

אז מה הכין לנו אדון קמפבל לעונת אביב-קיץ 23? הו הו. שילוב מושלם בין פלטפורמות משוגעות, עקבים קלאסיים וכפכפים יומיומיים שספק אם תורידו אותם מתישהו. הכמות העונה באמת יוצאת מגדר הרגיל ואנחנו די בטוחים שכל אחת תוכל למצוא בה את הג'פרי שלה. הנה כמה היילייטס מהקולקציה ששווה לשים עליהם עין ורגל: 

סקובי דו:

לא בכדי בחרנו בנעלי המרי-ג'יין האלו לצילומי הקמפיין שלנו העונה. עם צבע מפיל, גזרה רטרואית ועיצוב שמזכיר לנו את אחת הסדרות המצוירות המתוקות שנראו על המסך, היה פה קראש רציני וקולקטיבי. 

נעלי מרי-ג'יין בצבע לילך, לי ולך (צילום: שלו אריאל)

נעלי מרי-ג'יין בצבע לילך, לי ולך (צילום: שלו אריאל)

יציאת העונה:

אווירת ה-Y2K שסחפה את טיקטוק ודור ה-Z החזירה לחיינו את בד הדנים ולמקומות שלא ידענו שזקוקים לג'ינס כחול ומשופשף. הווה אומר  – כפכפי עקב שמגיעים אפילו עם רצועה לחגורה. האמת? אנחנו באובסס, ומסתבר שגם אתן (המידות הולכות ונגמרות, ועוד לא התחיל הסייל). 

ג'ינס על ג'ינס על ג'ינס (צילום: שלו אריאל)

ג'ינס על ג'ינס על ג'ינס (צילום: שלו אריאל)

סינדרלה רוקפלה: 

את לא צריכה אף נסיך שירדוף אחרייך כדי לנעול נעליים שקופות ומנצנצות מהאגדות. בשביל זה יש את ג'פרי, נסיך מסוג אחר, שעיצב נעליים שכאילו לקוחות מסיפור לפני השינה. אבל אל דאגה, הן לא עשויות זכוכית, אלא פלסטיק שקוף ועליו רשת דקה עם עיטורי אבנים זוהרות. ואל דאגה, את לא צריכה להחזיר אותן כשהשעון מתחלף לחצות. 

יס קווין (צילום: שלו אריאל)

יס קווין (צילום: שלו אריאל)

וינונה פוראבר: 

רצועות שחורות דקות, עקב בלוק ומחשבות על איתן ה'וק שולחות אותנו ישירות לסנדלים האלו של ג'פרי קמפבל, שכאילו חרוטה להם המילה "ניינטיז" על הסוליה. רק להתארגן על שמלת מיני פרחונית ואת מסודרת.  

מציאות נושכת (צילום: שלו אריאל)

מציאות נושכת (צילום: שלו אריאל)

שוקולד מנטה מסטיק:

אחד הבסט-סלרים של ג'פרי קמפבל הוא ללא ספק דגם ה"באבלגאם" – כפכפי פלטפורמה פופיים, צבעוניים ונוחים להפליא, שחוזר העונה בצבעים חדשים, כמו השקוף עם הנצנצים הכסופים והמסחררים. בונוס נוסף: המחיר השווה (150 שקלים, כן!).

בא לי גם באבלגאם (צילום: שלו אריאל)

בא לי גם באבלגאם (צילום: שלו אריאל)

כל הנוצץ:

יש נעליים שאי אפשר להשאיר מאחור. בין אם זה בחנות או בסל הקניות הווירטואלי, ההתאהבות כל כך חזקה עד שזה כבר לא משנה אם יש או אין לאן ללכת איתן. כך המקרה עם כפכפי העקב המנצנצים האלו. הם כל כך אקסטרה ומנקרי עיניים עד שזה פתאום נראה לנו הגיוני לרדת איתם לקנות חלב בפיצוצייה. מה, לא? 

מישהי אמרה כדור דיסקו? (שלו אריאל)

מישהי אמרה כדור דיסקו? (שלו אריאל)

יורד לדפוס:

אין הרבה פרינטים אצל ג'פרי קמפבל, אבל כשיש, הם וואו. כמו לדוגמה בכפכפי "מיסטר ביג" עם ההדפס הרטרואי והגזרה שהיא הכי קארי ברדשאו. 

תזמינו לי קוסמופוליטן (צילום: שלו אריאל)

תזמינו לי קוסמופוליטן (צילום: שלו אריאל)

שלום נעורים להתראות אהבה:

אמרתן ג'פרי קמפבל, אמרתן מוגזם. ואין יותר מוגזם העונה מאשר כפכפי הפלטפורמה שמחזירים אותנו ברגע לטיילת באילת, בריזר אבטיח ושרשרת עם השם שלנו כתוב על גבי גרגיר אורז. אוי, האם הרגע הסגרנו את הגיל שלנו? 

ומה עם קעקוע של פיה על הכתף? (צילום: שלו אריאל)

ומה עם קעקוע של פיה על הכתף? (צילום: שלו אריאל)

יש הרבה דגים בים:

ג'פרי יודע גם להיות סולידי כשהוא רוצה, וגם כשהוא מניח בצד את העקבים המשוגעים ובוחר בפלטת צבעים שקטה, מצליח לשמור על הוייב הווינטג'י והייחודי שלו, כמו במקרה הזה של סנדלי דייגים בגרסה מודרנית ומחמיאה במיוחד – דגם חוזר בטקסטורת נחש חדשה ומלהיבה. 

ד"ש חמה לסבא (צילום: שלו אריאל)

ד"ש חמה לסבא (צילום: שלו אריאל)

און פוינט:

אחד הדגמים הכי אהובים וזכורים מהעונות הקודמות היו סנדלי הזמש האלו. הצבעוניות המשמחת, הסילואט המחמיא והעקב הקטן (אך ממזרי) יצרו הצלחה מסחררת בקרב אלו המתהלכות ביננו. לכן עשה אדון קמפבל בשכל והחליט להחזיר את הנעליים גם העונה, הפעם בשילובי צבעים מונוכרומטיים (וגם בצבעי הקשת האהובים משנה שעברה). תודה, תודה, תודה. 

ברור שהדגם הזה היה חייב לחזור (צילום: שלו אריאל)

ברור שהדגם הזה היה חייב לחזור (צילום: שלו אריאל)

עשינו לך חשק לג'פרי? יש עוד המון מאיפה שזה מגיע. הקליקי פה לכל הקולקציה (ויש גם דגמי חורף בהנחת סופעונה!). 

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...