כלליקיץ

קיץ 19 | השבט החדש של שופרא

פורסם ע"יShoofra 13 במרץ 2019 אין תגובות
הקולקציה המושלמת של רולי

נקודות שחור לבן, סריגת קרושה, פרנזים, מלא כתום, צבעי ניאון, רשתות, הדפסי חיות, טייצים קצרים, שמלות עם כתפייה אחת, Ruffles – אלו רק חלק מהטרנדים ששוטפים את עולם האופנה כרגע, ואתם לא מתבלבלים – שנות ה-80 שוב כאן, עם כל כך הרבה רפרנסים אופנתיים שכל מה שמתחשק לנו זה להוציא את הווקמן עם הסמיתס' בפנים וללכת לבית הספר, חבל שאנחנו עוד רגע בני 40.

אז מה בין כל הטרנדים האלו לקולקציה של שופרא? ממש עכשיו נכנסת לחנויות הקולקציה החדשה שלנו שהיא קיצית וצבעונית במיוחד, עם מעל 1,000 דגמים חדשים(!). כיאה לשופרא, חלק מהקולקציה קשוב לאותם טרנדים עולמיים, עם דגמים שמציעים פרשנויות מרעננות ומקוריות לאותן מגמות, למשל סניקרס רטרו צבעוניות, פלטפורמות, צבעי ניאון, הדפסים מנומרים ועוד. במקביל – חלק נרחב מהקולקציה נאמן לקלאסיקה, עם הזוגות על-זמניים שאנחנו כל כך אוהבים, הזוגות האייקונים של טריפן, יוקו אימנישי, ויאליס ועוד, כולל כמה מותגים חדשים שאתם ממש חייבים להכיר וגם שת"פ אחד שמוקדש כולו לעיר תל אביב, פרטים ממש פה למטה.

איזה מותגים נפגוש העונה?

גם העונה יש קולקציות מעולות למותגים המוכרים והאהובים, הנה כמה היילייטס:

Aro –

מותג הסניקרס הברצלונאי חוזר עם ג'ואנטה, הסניקרס הכי ממכרות שיש, הפעם עם 28 צבעים לנשים ו-11 צבעי גברים – באמת שלא יהיה אפשר להתחמק מלהתחדש בזוג אחד לפחות העונה. למי שמתחשק לגוון – יש קולקציה שלמה ומשובחת של סניקרס רטרו לגברים ולנשים. מומלץ!

מתוך הקולקציה של ARO

מתוך הקולקציה של ARO

Gola –

הפעם גולה באמת התעלו על עצמם. המותג מציע סניקרס רטרו באווירת אייטיז וסבנטיז, נעליים ששולחות את הלב שלנו בטיסה ישירה לוויקנד אפרורי במנצ'סטר. איזה כיף של קולקציה.

מתוך הקולקציה החדשה של גולה

מתוך הקולקציה החדשה של גולה

 

Jeffrey Campbell –

אהוב הבנות וגם אהוב שלנו, מגיע אלינו הקיץ בגדול – קולקציה ענקית של מעל 150 דגמים נועזים ומקוריים. הקולקציה תגיע לחנויות ולאתר באפריל וממש יש למה לחכות, הנה סניק פיק:

הצצה לקולקציה של ג'פרי קמפבל - בקרוב

הצצה לקולקציה של ג'פרי קמפבל – בקרוב

Vialis –

כדאי לבדוק את כפכפי לולה החדשים – יש יופי של מגוון, הצבעים הקיציים עושים שמח ולוחצים לנו חזק על בלוטות החשק (כל הצבעים כבר בחנויות ובקרוב באתר):

הצבעים של ויאליס

הצבעים של ויאליס

AS 98 –

קולקציה הורסת עם טונות של שיק איטלקי וגם כרגיל תיקי עור יפים ושימושיים. הכי חו"ל.

הזוגות החדשים של AS98

הזוגות החדשים של AS98

El Natutalista –

יש יופי של צבעוניות הקיץ באל נטורליסטה, כולל הכפכפים הטבעוניים המצוינים שלהם, שמגיעים העונה ב-9 צבעים.

מתוך העונה החדשה של אל נטורליסטה

מתוך העונה החדשה של אל נטורליסטה

 

וכן – גם אחלה של קולקציות מקריים לונדון, שומייקר, טריפן, סניקי סטיב וכל שאר המותגים האהובים שלנו – הדגמים יגיעו בהדרגה במהלך החודשיים הקרובים.

 

ומה חדש?

שת"פ ייחודי – שופרא ו-Bensimon

3 דגמי סניקרס מאוירים בהשראה תל אביבית, נולדו במחלקת הקריאייטיב של שופרא ועוצבו ע"י הסטודיו שלנו בשיתוף  Bensimon (הסיפור המלא – בקרוב בבלוג). הקולקציה מורכבת מ-3 דגמים המבטאים את תל אביב, ההום בייס של שופרא:

  • העיר הלבנה – כל המבנים הכי אייקוניים של ת"א, מאויירים בשחור על גבי לבן
  • חוף תל אביב – אין קיץ בלעדיו
  • אופניים – הדרך האולטמטיבית (והסביבתית) להתנייד בעיר
הסניקרס של בנסימון בשיתוף שופרא

הסניקרס של בנסימון בשיתוף שופרא

התחדשנו! מותגים דנדשים מרחבי העולם:

רולי  Rollie

רולי הוא מותג אוסטרלי שמייצר נעלים קלילות (ביותר!), צבעוניות, נוחות – כל הסיבות להגיד להן כן! הנעליים עוצבו בהשראת דיילות אוויר שמסתובבות בעולם ולכן הן אידיאליות להסתובבויות ארוכות על הרגליים בזכות סוליה ייחודית ומצוינת.

הקולקציה המושלמת של רולי

הקולקציה המושלמת של רולי

פופי Poppy – טבעוני

אנחנו חולים על מקרמה, קרושה, אריגה או סריגה, בטח כשהיא נעשית בעבודת יד, בשילובי צבעים מדויקים. הנעליים מיוצרות בארה"ב, הן טבעוניות לגמרי ואין נעל אחת שזהה לשנייה.

הנעליים של פופי - 100% טבעוני

הנעליים של פופי – 100% טבעוני

שוטץ Shutz – בקרוב!

מותג ברזילאי מוכר שתופס תאוצה מסביב לעולם. הוא מייצר נעליים מאד נשיות וטרנדיות, פתרון משלים לאלו מכן שמחפשות נעליים עדכניות, צעירות ונכונות.

פנאפריקה Panafrica – בקרוב!

מותג שנולד בצרפת אבל הוא 99% אפריקה. הוא מייצר סניקרס יוניסקס בהשראות אפריקאיות, עם ייצור שנעשה כולו באפריקה, תוך הקפדה על תנאי סחר הוגנים. הסניקרס צבעוניות, אופטימיות, נועזות וערכיות -10% מהרווחים על כל קנייה נתרמים לרווחת היבשת.

panafrica - בקרוב בשופרא

panafrica – בקרוב בשופרא

 

ראפא RAFA – טבעוני – בקרוב!

כפכפי גומי צבעוניים וכיפיים שמיוצרים באיטליה – בקרוב!

 

רוצים לראות הכל? הזוגות מחכים ממש כאן.

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...