כלליקיץ

Must Have | נעליים לחופשה הבאה שלך

פורסם ע"יShoofra 21 ביוני 2023 אין תגובות
ד"ש מהחופשה הבאה שלך

מאז שנפתחו השמיים ושערי נתב"ג אחרי הקורונה, נדמה שבכל רגע נתון מישהו או מישהי מהסביבה הקרובה שלנו נמצא.ת ביוניקלו. זאת אומרת, בחו"ל. הפיד מוצף בסטוריז מהופעות של ביונסה באירופה, בוואטסאפ המשפחתי יש רשימת בקשות לקרמים שעולים חצי מחיר בפארמים מעבר לים והפייס-טיים עובד שעות נוספות בשעות-לא שעות כדי לתזמן שיחה עם אלו שטסו ליפן והשאירו אותנו פה לחלום על ראמן ולהזיע.

אבל שחס וחלילה לא ישמע כאילו אנחנו מתלוננים. להיפך, טיסות זה התחביב האהוב עלינו. בכל זאת, צריך לבקר לפעמים את החברים מהמותגים שלנו ברחבי העולם, מה שמוביל אותנו לפיצוח המושלם של נעליים ויעדים. יעני, תגידו לנו לאן הטיסה שלכם.ן ומה מטרת הביקור ואנחנו נתאים את הזוג המושלם. חגרו חגורות, אנחנו מתחילים:

סופ"ש חברות בפריז: 

לקח לכן רק שמונה חדשים כדי למצוא תאריך שמתאים לכולן, אבל עשיתן את זה! אתן בדרך לפריז לסוף שבוע ארוך של אכילת ראשים ומקרונים, סימון וי על תערוכת אופנה שראיתן באינסטוש ושבירת שיאים במד הצעדים באפל ווטצ'. מצד אחד לא בא לכן למלא את המזוודה במיליון זוגות נעליים, אבל איך אפשר לוותר על נעלי בלרינה שחורות שנראות כאילו דרכו על מדרכות המארה מאז ומעולם, סנדלי עקב אדומים שילוו שמלה שחורה קטנה וקוקטית וסנדלים שטוחים ומלאי שיק להליכות על גדות קאנל סן מרטן.  

לארוז במזוודה: סנדלים שטוחים של ג'פרי קמפבלסנדלי עקב של ג'פרי קמפבל; נעלי בלרינה של יוקו אימנשי

מה לארוז לפריז

מסע קולינרי בצפון איטליה: 

נסיעות ארוכות באוטוסטרדה בין ביקור במפעל לחומץ בלסמי לארוחת ערב חגיגית באחוזה עתיקה – חלמתם על הטיול הזה כבר עשור, והוא סוף סוף יוצא לפועל. על מקומות הלינה עוד התלבטתם, אבל על דבר אחד היה ברור – באיטליה נועלים רק מותגים איטלקיים, ע"ע למרגו ואיי.אס.98. בון אפטיטו!

לארוז במזוודה: מוקסינים של למרגו; נעליים גבוהות של איי.אס.98

מה לארוז לאיטליה

קוסט טו קוסט בארה"ב:

מנופי האגמים של אפסטייט ניו יורק ועד מדבריות אריזונה – סניקרס הן המצרך המתבקש לטיול ארוך ומעורר קנאה שכזה, גם נוחות בהליכות הארוכות בפארקים הלאומיים וגם יספקו את מנת הסטייל הרצויה באיסט ווילג' או בדאונטאון אל.איי. וכדי להשלים את התמונה הכל-אמריקנית המושלמת, רצוי לארוז גם כפכפי ג'ינס של ג'פרי קמפבל – הכי חזרה למקורות. 

לארוז במזוודה: סניקרס דייטונה של גולה; סניקרס שיקגו של גולה; כפכפי עקב ג'ינס של ג'פרי קמפבל

מה לארוז לארה"ב

משחק כדורגל בברצלונה:

עוד בחטיבה קבעתם שכשתהיו גדולים תלכו למשחק של נבחרת ספרד, והנה, כעבור 15 שנה זה קורה. ארבעה ימים מרוכזים של בירות קרות מ-12 בצהריים, קצת שופינג למשפחה שנשארה בבית ומשחק אחד שהיה שווה לחכות עבורו. יש בכלל שאלה עם איזה נעליים תלך ברמבלס? ארו מברצלונה, ברור. ולקאמפ נואו? סניקרס של סאטוריסן  – גם ספרדי, אבל הכי ייחודי.

לארוז במזוודה: סניקרס אנזו של סאטוריסןג'ואנטה של ארו

מה לארוז לברצלונה

בטן-גב במיקונוס:

בעיקרון מדובר בחופשה המושתתת על כפות רגליים יחפות, אבל למען הסדר הטוב והשלמת הלוק, כדאי ורצוי ללכת על כפכפים שזועקים "חופשה" בכל סיבוב, כמו הזוג הקליל של לאבליז שעוצב בהשראת חופי יוון והזוג של בראדור שכאילו נלקח מסיפורי המיתולוגיה.

לארוז במזוודה: כפכפי טציליה של לאבליז; כפכפי קני של בראדור

מה לארוז למיקונוס

טיול משפחות בכנרת:

אפשר לטייל בכל רחבי העולם אבל בסוף, הכנרת לוקחת בענק. אולי זו הנוסטלגיה שמדברת, או שמא חוסר הרצון לעמוד בתורי הענק בנתב"ג, אבל אין כמו קאמפינג על גדות הכנרת עם חברים טובים וילדים שרצים חופשי עם ארטיקים מטפטפים. הרכב עמוס בצידניות ומזרנים מתנפחים, אז לפחות שמשהו אחד יהיה קליל וללא מאמץ מיותר – כפכפי ווארג'י הצבעוניים והיוניסקסים של אל נטורליסטה. כי אם כבר טיול משפחתי, אז עד הסוף, כולל הלוק המתואם.  

לארוז במזוודה: כפכפי ווארג'י של אל-נטורליסטה

מה לארוז לכנרת

מסע שורשים במרוקו: 

את יכולה לדקלם בעל פה את הסיפורים של סבתא מנעוריה בקזבלנקה ואת מוציאה את קנקן התה של סבא ממרקש רק באירועים משפחתיים מיוחדים. עכשיו בשלה העת לטוס למרוקו ולחוות ממקור ראשון את הנופים והריחות שגדלת עליהם והאאוטפיטים מתוכננים בקפידה, מכף רגל ועד ראש. המלצה שלנו: כפכפים שטוחים של סולט+אמבר שיתאימו בול לסמטאות הקטנות והציוריות ותיק חרוזים שיכיל את כל המזכרות הקטנות שתביאי איתך חזרה הביתה. 

לארוז במזוודה: כפכפים שטוחים שאנטי של סולט+אמברתיק צד נורה של סולט+אמברכפכפי עור ריביירה של סולט+אמבר

מה לארוז למרוקו

אבודים בטוקיו: 

הטיול ליפן הוא סימון וי הכי גדול בבאקט-ליסט שלך. את כבר יודעת מה תלבשי לניו-יורק בר בפארק הייאט טוקיו, איפה שסקרלט ג'והנסון וביל מארי נפגשו ב"אבודים בטוקיו", נעצת בגוגל מאפס את הפנקייקים הכי גבוהים ורוטטים בשיבויה והזמנת כרטיס לשינקסן שתיקח אותך עד לקיוטו הרחוקה. ואיזה מותג מתאים יותר כדי להתהלך איתו ברחובות היפניים המצוחצחים מאשר יוקו אימנשי? טוקיו גדולה, אבל אם תתקלו ביוקו ברחוב, מסרו לה ד"ש חמה מאיתנו. 

לארוז במזוודה: מוקסינים קהו של יוקו אימנשי; סנדלים מעור מיו של יוקו אימנשי; סניקרס לאני של יוקו אימנשי

מה לארוז ליפן

בא לך עוד אופציות? כל קולקציית הקיץ שלנו עכשיו עד 30% הנחה. הכניסה מכאן >>

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...