בעולםכללימוזיקה וקליפים

הקליפים של ארז | פנינים של חורף

פורסם ע"יShoofra 27 בינואר 2019 אין תגובות
המלצות פלייליסט פברואר 19 - HVOB

לאחר היעדרות קצרה חוזרים לעניינים עם כמה פנינים, שכבר מחממים לנו את שופ מלחה בחורף הזה:

הקטע הראשון הוא מתוך אלבומו הסופר משובח של דיימון מק'מהון, שקורא להרכב שלוAmen Dunes. לי הוא נראה תמיד בריטי, גם בסגנון שירה, גם בלוק ואפילו בסאונד, כך שהייתי קצת מופתע לגלות שהבחור בכלל מניו יורק סיטי. האלבום, Freedom, קצר בשנה החולפת תשבחות מקיר לקיר ובחרתי מתוכו את "מיקי דורה" הממכר. מומלץ בחום לאמץ אותו.

את  HVOB ראיתי לפני שנתיים וחצי במסיבת זריחה בברנינגמן, מיותר לציין שהייתי צריך להרים את הלסת שלי מהרצפה אחרי ההופעה הזאת – Her voice over, boys… מדובר בצמד וינאי שעושה מוזיקה אלקטרונית עדינה בשילוב קולה הרך של הסולנית מעל כל הביטים האלה – התוצאה פשוט מהממת. לפני כשלושה חודשים הם הופיעו ב"בית מעריב" בתל אביב ושמעתי שהצמד העיף את כולם באוויר.

הקליפ החורפי משהו הזה יצא ממש לפני מספר ימים. מומלץ בחום לבדוק את הבוילר רום וינה שלהם.

אחת הסיבות העיקריות שנסעתי לפסטיבל מטאור בקיץ האחרון הייתה Little Simz. הראפרית הלונדונית שאחריה אני עוקב באובססיביות החליטה בזמנו להיכנע ל-BDS בדקה ה-90, ללא כל הודעה למארגנים, מה שאומר שאני ועוד כמה עשרות אנשים עמדנו עם דמעות בעיניים מול הבמה הקטנה בשעה 18:00, עד שהבנו שהיא ביטלה.

השבוע היא שחררה דואט מהמם עם עוד זמרת אר נ' בי לונדונית, קליאו סול, התוצאה ממכרת עד כדי כך שהשיר הזה בריפיט כבר שבוע! אני סלחתי לה על הקיץ…

Timber Timbre הם מסוג ההרכבים האלו שפורצים רק אחרי יותר מעשור + שישה אלבומים. הם מגיעים מטורונטו, קנדה, ויש להם סאונד שמזכיר קצת  את שנות ה-80, מאוד סינמטי, בלוזי, עם סולן כריזמטי וקול עמוק.

סביר מאוד שגם השיר הזה יתפוס אתכם חזק מהגרון:

שופרא זוכרת

הפעם לא הייתה בכלל שאלה מי האורח שבדיוק "חגגנו" עשור למותו.

ג'ון מרטין הסקוטי הוא מסוג הזמרים שמעט מאוד שמעו עליו אבל השפיע מאוד על מאות אמנים, כך שעשרות שירים שלו זכו למלא קאברי שכולכם מכירים, כשהמוכר ביותר הוא "גלורי בוקס" שפורטיסהד חידשו. הדיסקוגרפיה שלו כ"כ עשירה, שקשה לי להביא לכאן איזו הברקה, רק אציין שכדאי מאוד להתוודע אליו.

כאן תוכלו לקרוא משהו שכתב לזכרו זמר חמוד שכולכם מכירים.

תהנו:

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...