כללימוזיקה וקליפים

הקליפים של ארז | סיפורים לשעת אביב

פורסם ע"יShoofra 12 במאי 2019 אין תגובות

איך עובר עליכם מאי? מה עם האלרגיות? האביב ידוע כעונה קצת הפכפכה ולכן גם בקו המוסיקלי של הפלייליסט אין הפעם ממש קו מחבר,  מלבד העובדה שכולם מספרים סיפור כלשהו. וגם כולם טובים טובים.

נתחיל עם ה"נסיך", הלוא הוא פרינס אהובינו.

זה כבר משהו די קבוע שלאחר מותם של אמנים בסדר גודל של פרינס יוצאים כל מני ריליסים, אלבומים ומיקסים ששכבו אי שם במגירה וחיכו ליום הבשורה. הקליפ הבא הוא מתוך אלבום גנוז שנכתב והוקלט בסמוך לעבודתו על "גשם סגול" . הקליפ בא למחות על בעיית הנשק בארה"ב:

את הסרטון הבא ביים ריאן ג'ונסון, הבמאי של מלחמת הכוכבים. מופיעים בו סיסי ספייסק ודיוויד סטראטיירן, שמשחקים זוג מדענים שמנסה לבנות מכונת זמן – הכי מתאים לג'יימס מרפי, המח מאחורי ,LCD soundsystem לחשוב על קומבינה מגניבה כזו!

את הזמרת הבריטית טליה ברנט Fka Twigs a.k.a הכרתי מזמן אבל לא באמת התחברתי, בעיקר כי נשמעה לי כמו חיקוי לא מוצלח של ביורק. הסרטון החדש והמאוד מדובר שלה יוצא בעקבות אלבום חדש שבדרך. והוא מושפע מסיפורו של איקרוס. דרך אגב, הקליפ בוים עי אנדרו תומס יואנג, שעבד עם לא אחרת מאשר…ביורק!

לקליפ החדש דנדש הבא יש ערך סנטימנטלי עבורי – קודם כל בגלל ה"נשיונל" המדהימים שאני מעריץ שרוף שלהם, אבל בעיקר בגלל שהוא מציג את הרקדנית והכוריאוגרפית המוכשרת שרון איל (פעם בת שבע, כיום להקת L-E-V) ,שגדלה ממש לידי בירושלים. כבוד!

בהזדמנות זו אני רוצה להמליץ בחום על תערוכה מדהימה שנפתחה ממש בימים אלו בבית הנסן, ירושלים, של ראש המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, ארז גביש. כל מילה מיותרת – פשוט תזיזו את עצמכם ולכו לספוג קצת תרבות ואומנות.

כאן תוכלו לקרוא עוד על התערוכה.

 

שופרא זוכרת

הפעם בחרתי להזכיר לכם את ג'ואי ראמון, שהיה אמור לחגוג החודש 68.

הלוגו המפורסם של ה-Ramones

ראמון, יהודי שנולד בקווינס, ניו-יורק, הקים עם אחיו את להקת הפאנק המיתולוגית Ramones. הלהקה השפיעה על דורות שלמים של זמרים ולהקות והיתה פורצת דרך. היום מכירים אותם בעיקר בגלל כל רשתות האופנה שהחליטו שהלוגו של הלהקה הוא קולי ונמכר… חבל.

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...