הפינה המאוירתכלליקיץ

קיץ | מסע מאויר בין חופשות נוסטלגיות

פורסם ע"יShoofra 21 באוגוסט 2022 אין תגובות
חופשות נוסטלגיות ונעלי שופרא מקולקציית קיץ 22

הלו, יש פה מישהו? מישהי? סליחה, פשוט אוגוסט ונראה לנו כאילו כולם בחופש חוץ מאיתנו. וזה לא שאנחנו לא מקנאים בסטוריז שלכם מקופנהגן, הביג קניון או האי שרק אתם גיליתם ביוון, אנחנו מקנאים מאד. אבל החלטנו השנה להישאר בארץ ולתגמל את כל מי שנשאר/ה איתנו עם אפטר-סייל של העולמות – עד 50% על קולקציית הקיץ.

ובכל זאת, אם נצליח, אולי נשחיל איזו חופשה בארץ, פעילות אהובה עלינו מאד. יש משהו נוסטלגי בחופשות המקומיות, בשבילנו הן תמיד מגיעות עם ניחוח נעים של ילדות. תרכבו איתנו יחד על גבי הזכרונות, תוך כדי שנשלוף כמה כמה מהפעילויות שהכי אהבנו בתקופת הקיץ. והנעליים? עלינו, היישר מהאפטר-סייל:

כוכבים במצפה

אין כמו לילה במדבר. להרים את העיניים למעלה כדי לראות אינסוף כוכבים, ואז להוריד אותן למטה כדי לראות כוכב אחד – נעלי סירה מנצנצות של ג'פרי קמפבל אהובינו:

מטר כוכבים במצפה עם ג'פרי קמפבל

 

טיסה בשמי הארץ

כי גם לנו בא לטוס, ולבדוק תוך כדי איזה סניקרס Joaneta של Aro יש בכל סניף של שופרא. בדיוק חידשנו מלאי, אז תביאו משקפי שמש, שלא תסתנוורו:

טיסה בשמי הארץ עם סניקרס ג'ואנטה

 

יום כיף בתל אביב

אחת הפעילויות האהובות עלינו בשנות הנעורים. קפיצה לציפי בפשפשים, רביצה של שעות בסנטר, קצת ים, קצת דיזינגוף ומלא שופינג. כיף שלא נגמר, כמו הסנדלים הצבעוניים של United Nude.

יום כיף בתל אביב עם יונייטד ניוד

 

חופשה באילת

ריף הדולפינים, ים סוף ואין סוף אטרקציות, אבל בינינו? אין כמו טיול עם סנדלים של Brador בטיילת של אילת. פעם הבאה תביאו לנו גרגר אורז עם "שופרא" עליו, אה? 

סנדלי בראדור בטיילת אילת

רפטינג בירדן

הדרך המושלמת להתרענן בקיץ, עם טבילה אקסטרימית (או שככה לפחות אנחנו זוכרים אותה) ב-18 מעלות. מומלץ לשלב עם טבילה נינוחה בנחל וכפכפי Lovelies ליד (זהירות, לא להרטיב):

ראפטינג בירדן וכפכפי לאבליז

 

סופ"ש בקיבוץ

אנחנו מקווים בשבילכם שיש לכם סבא / סבתא / דודים בקיבוץ, אבל אם לא – אפשר להנות מהחוויה גם בתשלום ;). לצאת מהבריכה רק בשביל קרטיב ואל נטורליסטה:

סנדלי אל נטורליסטה בחופשה בקיבוץ

 

לונה גל

אנחנו יודעים, יש היום פארקי מים אחרים, אבל לנו שמורה פינה חמה ללונה-גל בכנרת, מקום שליווה כל קיץ בילדות שלנו. לא נותר לנו אלא להתגעגע ולהתנחם בזרועותיהם של כפכפי הגומי האקולוגיים של Thies:

לונה גל וכפכפי גומי של טיז

 

קמפינג

אפשר במדבר, בים או אפילו בדשא מחוץ לבית. העיקר אל תשכחו שק שינה, חטיפים וסנדלים צבעוניים של Nr Rapisardi:

קמפינג עם אנ.אר רפיסרדי

 

לונה פארק

מתי המתקנים בלונה-פארק מפחידים יותר, בגיל 10 או בגיל 40? בכל מקרה, אנחנו מעדיפים להסתחרר מכפכפי חבל של Salt + Umber, אבל לא נוותר על צמר-גפן מתוק ומכוניות מתנגשות:

לונה פארק עם כפכפי סולט ואמבר

שתהיה חופשה נעימה!

 

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...