בארץכלליסניפיםקיץ

חגיגה בשינקין | קרן שביט בוחרת נעלי נשים מקולקציית הקיץ

פורסם ע"יShoofra 19 באפריל 2022 אין תגובות

קרן שביט פותחת פופ-אפ בין שתי חנויות שופרא בשינקין והלקוחות שלנו מקבלות הטבה על הקולקציה שלה. לקרן היה ברור שהנעליים שישלימו הופעה יגיעו משופרא, כאן תוכלו לראות את ההמלצות של נעלי נשים שבחרה מהקולקציה

כשמגיעה אלינו הצעה לחיבור מעניין, ועוד כשמדובר על לקוחה שאנחנו אוהבים, אנחנו חוטפים אותה בשתי ידיים. לכן, התלהבנו כשקרן שביט סיפרה לנו שהיא מתכננת לפתוח פופ-אפ ייחודי בשינקין, בדיוק בין שתי החנויות האהובות שלנו ברחוב. 

קרן שביט עם נעלי שופרא

קרן שביט עם נעלי שופרא

את קרן אנחנו מכירים שנים. היא גם לקוחה נאמנה עם טעם משובח אבל בעיקר בעלת מותג העיצוב "טוב ויפה". זה התחיל מגלביות, אבל מאז המותג גדל והתפתח וכיום מייצר מגוון מוצרים שימושיים ונוחים בתחומי הטקסטיל, האופנה והבית. מין פריטים כאלו, שמעלים חיוך ומשפרים מצב רוח.

אם יש משהו שאפשר לסמוך עליו אצל קרן זה שיהיה גם נוח וגם צבעוני. כבר נדלקנו. הגזרות שלה אוהבות את גוף האשה ומחמיאות בכל מידה. הכל כמובן בייצור מקומי ואפילו הבדים הייחודיים מיוצרים בסטודיו של המותג. אלו בדי כותנה דקים רכים וצבעוניים, מותאמים לאקלים הים תיכוני, מגיעים עם הדפסים מקוריים ועושר של צבעים ומרקמים. הקולקציות מיוצרות בכמויות קטנות ומתחלפות לעתים קרובות.

הסטודיו של המותג ממוקם בעמק יזרעאל, בתוך מחסן התבואות הישן בקיבוץ גבת, שם נוצרת ומתפתחת שפת העיצוב הייחודית שלו, עם השראות מהטבע, מהתרבות הישראלית ובמיוחד מימי התום האופטימיים של ילדותה של קרן בשנות השבעים. חנות הדגל שלו, Karen shavit – lifestyle Gallay, ממוקמת בחיפה, בעיר התחתית, במבנה עתיק ומשוחזר, בלב המתחם האורבני המתחדש של נמל חיפה.

הקולקציה החדשה שלה עוצבה בהשראת החיים הטובים, חגיגה של נשיות נהנתנית, דעתנית ומשוחררת. אל הגלביות המפורסמות ושמלות הלהיט המחמיאות מצטרפת קולקציית ג׳ינס קייצית חדשה, אוספת היטב ומחמיאה לכל גזרה, עד מידה 50.

קולקציית הג'ינסים החדשה של קרן שביט

קולקציית הג'ינסים החדשה של קרן שביט

לכבוד השקת הקולקציה, ייפתח בימים הקרובים פופ-אפ ייחודי של קרן בשינקין (לשבועיים בלבד, 25.4-6.5), אז שאנחנו לא נעשה מזה מאורע של צבע וטעם טוב, בשילוב נעלי נשים מחנויות שופרא הצמודות בשינקין ובמלצ'ט? בטח שנעשה! לכן, במהלך ימי הפופ-אפ יקבלו לקוחות שופרא 10% הנחה על הקולקציה החדשה של קרן בחנות ובאתר (קוד בקופה SHOOFRA).

ומה יהיה בפופ-אפ? בעיקר שמח. אחרי הכל, מדובר בפופ-אפ הראשון שלה בתל אביב מאז סגרה את החנות המיתולוגית בשוק הפשפשים. 

זה מה שקרן כתבה על החזרה לשינקין:

"מחוזות ילדותי, השכונה התל אביבית שבה אני מרגישה הכי בבית, השכונה שבה אימי גדלה. געגוע לבית סבתא בסמטת לאן (מאחורי עיתון דבר), לרחובות הקטנים והציוריים, לבאוהאוס האלגנטי של תל אביב הישנה. זכרונות נעימים מהתקופה שחייתי שם כסטודנטית לעיצוב בשנות ה-90, מהבית הראשון שבניתי עם האיש שלי בתחילת שנות האלפיים, מחנות הפופאפ הראשונה תחת טילים בשיא המלחמה ומחנות הדגל הראשונה, ליד אורנה ואלה.

לחזור לשנקין, זה תמיד מרגיש כמו בית. יש לי פרספקטיבה ארוכת שנים על שנקין. אני זוכרת את הרחוב בתקופות שונות, אני עדה שזוכרת את תווי פניו המשתנות. את המוסדות שכבשו וכיכבו ונמוגו, מלאת הערכה לאלו שנשארו. רחוב ארוך, מרוצף באוסף מרתק של חנויות ובתי קפה. שוקק חיים, מוקד עניין מתמשך, שאין כדוגמתו. ואני ביניהם, עם זיכרונות של פרקי חיים שמחים במקום הזה. עוברת ושבה. שינקין תמיד בלב. כמה נעים לחזור למחוזות ילדותי, מוקפת ביצירה שלי, שממשיכה לבתים חדשים."

קרן שביט בשינקין
הבחירות של קרן בשופרא

לקראת פתיחת הפופ-אפ פגשנו את קרן בשופרא מלצ'ט השכנה וביקשנו ממנה כמה המלצות סטיילינג מהמבחר בחנות שלנו, עם נעלי נשים שיתלבשו בול עם הקולקציה שלה. זה מה שכתבה לנו על החיבור לשופרא ועל מה שבחרה:

"בנעליים של שופרא, אני צועדת כבר שנים רבות. מאז שהמותג הוקם, מימי ״בהונות״. אהבת נעורים, שרק מתחזקת ומשתבחת עם השנים. אני מטפחת אוסף משתבח תמידית של נעלי פנתיאון. מגירות הנעליים בארון שלי מכילות אוצרות של שנים.

אני אשה טוטאלית וכשאני אוהבת משהו, זה לא נשאר סוד… בעשור האחרון הפכתי לשגרירה של אהבה לנעלי נשים של שופרא. אהבה נטו לבחירות האיכות של המותג ולערכים שמגיעים איתו. עיצוב נוכח, עם אמירה, נוחות בלתי מתפשרת, תשומת לב לפרטים הקטנים, שהופכים את קניית הנעליים לחוויה מענגת.

התלבטויות בשופרא מלצ'ט

התלבטויות בשופרא מלצ'ט

אחד התענוגות שאני מצפה להן בכל עונה, הוא בחירת הקולקציה. בכל עונה אני בוחרת בהנאה גדולה, כבר בתחילת העונה, את הנעליים שמתמזגות באופן מושלם עם קולקצית הבגדים החדשה שעיצבתי. בכל עונה, אני מלאת סקרנות וציפיה להגיע ולבחור את הדגמים החדשים, שיככבו בארון שלי, בהתאמה מושלמת לבגדים שלי. ציפייה שלא מאכזבת ועל כך יעיד הדופק המואץ שלי בזמן המדידה.

אני לא מכירה עוד מותג, מלבד זה שאני מעצבת (קודם כל למען עצמי), שמתאים לי כמו כפפה, מכל זווית והיבט. כציידת מיומנת, לאורך שנים, בכל עונה אני קוטפת כוכבים כבר בתחילת העונה ונהנית מהם לאורך שנים. החיבור שלי שופרא מגיע עם תעודת ביטוח. בהסכם הלא כתוב שלי עם המותג, הם דואגים שתמיד יהיו לי נעלי נשים מרגשות ונוחות ואני מצידי מתחייבת, להגיע בכל עונה ולעשות בחירות טובות.

הסנדלים הצבעוניים של יונייטד ניוד

הסנדלים הצבעוניים של יונייטד ניוד

המותג האהוב עלי הוא יונייטד ניוד, עיצובים אינטיליגנטים ואמיצים, שמספקים לי ריגושים לאורך שנים. אני בוטחת בנוחות שלהן ומכירה היטב בערך שלהן. הבעיה היחידה איתן זה שהן נשארות צעירות לנצח והמקום במגירות שלי הולך ואוזל. למזלי גם הבנות שלי (עלמה 15, נגה 12) אוהבות לעשות שופינג שופרא גם במגירות שלי.

קרן שביט עם סנדלים של יונייטד ניוד

קרן שביט עם סנדלים של יונייטד ניוד

מאחורי הנעליים המעולות יש סיפור כובש לא פחות. ארכיטקט הולנדי, שאשה שברה את ליבו ומצא ריפוי בתהליך עיצוב הנעליים. תרפיה לנשמה."

והנה עוד כמה נעלי נשים מהבחירות של קרן:

כל הבחירות של קרן שביט

כל הבחירות של קרן שביט

אל תשכחו:

לכבוד הפופאפ בשינקין קרן שביט מעניקה ללקוחות שופרא 10% הנחה לקניה מהקולקציה החדשה.

השתמשו בקוד קופון SHOOFRA

גם בחנויות של קרן שביט וגם באתר לאורך כל ימי הפופאפ 25.4-6.5 (באתר אפשר החל מה-24.4)

שינקין 30 | א-ה: 10:00-20:00 | ו׳ 10:00-16:00.

לכל הפרטים, היכנסי לעמוד האירוע: 

https://bit.ly/KarenShavit-Sheinkin

לעמוד האינסטגרם

ובין לבין, כמובן, שתי החנויות הותיקות שלנו, עם מגוון נעלי נשים, נעלי גברים ותיקים: שינקין 11 ומלצ'ט 30 (על פינת שינקין).

קרן שביט וכפכפי רולי

קרן שביט וכפכפי רולי

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...