כלליקיץ

Must Have | הכפכפים המומלצים לקיץ 22

פורסם ע"יShoofra 13 ביוני 2022 אין תגובות
המלצות כפכפים לקיץ 22

זהו, אין דרך להתחמק, הקיץ פה בכל הכוח, מביא איתו את אחת הדילמות החשובות של העונה – סנדלים או כפכפים? אל תצחקו, לעיתים נראה לנו שההחלטה מה לנעול הבוקר תשפיע על המהלך של כל שאר היום. אנחנו אוהבים סנדלים (עד כמה אוהבים? תראו בקולקציה), אבל הפעם החלטנו להתמקד באח הצעיר, הקליל וחסר המחויבות, הלא הוא יקירנו הכפכף.
מה יש בהם בכפכפים שמושך אותנו כל כך? קודם כל הפשטות, רק להכניס את הרגל וללכת. דבר שני, כמה שהם מחמיאים. קלאס באפס מאמץ? כנראה מי שהמציאה את הביטוי בדיוק נעלה כפכפים, כי הוא מצליח בול לתאר את התחושה הזאת. ולבסוף, היכולת של כפכפים להעביר משהו מהמהות של הקיץ – ההרגשה החופשית, הרפתקנית ונטולת הדאגות.
אז אילו כפכפים לנשים וכפכפים לגברים הבאנו הקיץ? בלי סוף. וכמה מהכפכפים האלו כבר בסייל? כולם! כן כן, עד 40% הנחה על דגמי הקיץ, מה שהופך את הקולקציה לאטרקטיבית מתמיד. אז אספנו כמה המלצות למאסטים עונתיים, לפי קטגוריות:

לחרוש לחרוש לחרוש

לקטגוריה הזאת הכנסנו כפכפי נשים שלא יורדים מהרגליים בקיץ. בוקר וערב. כפכפים שטוחים ונוחים, עדיף כאלו שמתאימים להכל.
למשל הכפכפים הצבעוניים של Klub Nico. שימו לב שלכולם אותה סוליה מושלמת, לא מחליפים נוסחה מנצחת:

כפכפי נשים של קלאב ניקו

 

עוד אופציה אהובה בקטגוריה היא כפכפי נשים של Salt + Umber, מותג בר-קיימא המייצר את כל הנעליים בעבודת יד, ללא שימוש במכונות מזהמות, ושם לו למטרה לקדם נשים מכל העולם. חלק מהרווחים על כל זוג שתקנו יעברו לקידום הנשים מקו הייצור ובקולקציה הבאמת נהדרת תמצאו מגוון כפכפים קלועים, כפכפי אצבע, כפכפי חבל טבעוניים ועוד.

כפכפים של סולט ואמבר

 

Lovelies הוא מותג שמבין דבר או שניים בכפכפים לנשים. המותג נותן לכל דגם שם של חוף אחר מסביב לעולם ובאמת אפשר להרגיש תחושה של חופש כבר ממבט ראשון. בקולקציה של לאבליז יש גם כפכפים טבעוניים והמחירים נגישים ומשמחים לבב אנוש. נופש נעים!

הכפכפים של לאבליז

 

אין רשימה של המלצות לקיץ בלי כפכפים טבעוניים של El Naturalista, אחד מהבסט-סלרים הכי אהובים אצלנו, כפכפים לנשים ולגברים בעשרות צבעים קיציים. ולא סתם הן אהובות כל-כך. יש פה עניין משמעותי של נוחות ועמידות, כי אנחנו יודעים שלא תרצו להפסיק.

כפכפים של אל נטורליסטה

 

יש גם עקבים

שלא תחשבו ששכחנו, כפכפים לא חייבים להיות שטוחים, בקולקציית הקיץ שלנו תמצאו מגוון צבעוני במיוחד של כפכפי עקב נהדרים. בתחום הזה יש לנו שני מותגים דומיננטיים, שהדגמים שלהם נראים לפעמים כמו ביקור בחנות ממתקים:

למשל Schutz הברזילאים, מייצרים כפכפים בעבודת יד. יש להם נעלי עקב במגוון גבהים עם הרבה צבעים בוהקים ומפתים או קלאסיים ועל-זמניים, לבחירתכן:

כפכפי עקב של שוטץ

 

הכי נצחיים

אלו הכפכפים שאף פעם לא תצטערו עליהם. העיצוב קלאסי, א-טרנדי, כזה שלא נמאס ממנו ותמיד טוב לחזור אליו. כל אחד מאיתנו צריך לפחות זוג אחד כזה בארון. אחד המותגים הבולטים בקטגוריה הוא Sol Sana האוסטרלי. המותג מייצר כפכפי נשים בעיצוב נקי, אבל תמיד יודע איך לתת להם טוויסט עכשווי וכה מזוהה עמו. 

כפכפים של סול סאנה

 

אולי זה מפתיע, אבל גם Jeffrey Campbell מצטיין בכפכפים קלאסיים. יש לו כמה דגמים אלמותיים שמככבים ברשימת הבסט-סלרז שלנו מדי עונה:

כפכפים קלאסיים של ג'פרי קמפבל

 

גם בגזרת הגברים יש כפכפים קלאסיים מוצלחים, שיגיעו ממש בקרוב. אם אתם מחפשים כפכפי עור שישמשו אתכם לאורך זמן, אנחנו ממליצים על אלו של Loints of Holland או מהמותג החדש שלנו, Brador:

כפכפי עור לגברים - בקרוב!

כפכפי עור לגברים

 

אם אתן סאקריות של נוחות אל תפספסו את Rollie, מותג שמייצר נעלי נשים שאפשר ללכת איתן. הרבה. הסוליות הייחודיות תומכות ברגל לכל אורך היום והעיצובים המדויקים הופכים אותן לפריט חובה אצלנו בקיץ. עכשיו תבחרו – כפכפי מיולז סגורים או פתוחים?

כפכפים של רולי

 

מקפידים על הפרטים

הזכרנו את הקלילות שיש ב-DNA של כפכפים, תכונה בגללה הם אידיאליים כשרוצים להשיג מראה קז'ואל קיצי, אבל כפכפים לא חייבים להיות רק "זרקתי על עצמי משהו ויצאתי מהבית". הכפכפים של A.S. 98 מדגמים את זה טוב – העיצוב שלהם מוקפד, עם דגש על דיטיילז וסוליות, ככה שאפשר להרכיב איתם הופעה מתוחכמת ומהודקת. 

כפכפים של as98

 

חובבות יפן, לכאן

כשאנחנו מדברים על כפכפים בהשראה יפנית אנחנו מתכוונים לקווים נקיים, מינימליסטים ומדויקים. כן, אנחנו מתכוונים לכפכפים של Yuko Imanishi ושל Trippen:

yuko + trippen

 

הכי מיוחדים

שופרא היא לא שופרא בלי אלו. הכפכפים הכי מופרעים ומיוחדים בקולקציה, אלו שלא מיועדים לכל אחת או אחד. ההמלצה שלנו: כפכפי פלטפורמה יפים של 4CCCCEES או העקבים המשוגעים של ג'פרי קמפבל:

כפכפים מיוחדים

 

מי רוצה גומי?

כפכפי גומי הם כמו גילטי פלז'ר ממכר וצבעוני. מתחילים מזוג אחד ופשוט אי אפשר להפסיק. העונה יש לנו שתי אופציות – גרסת הוינטג' עם כפכפי עקב BUBBLEGUM של ג'פרי קמפבל או מותג כפכפי יוניסקס חדש שיגיע אלינו החודש – Thies (בקרוב!).

כפכפי גומי של ג'פרי קמפבל

 

נראה לך שסיימנו? האמת שרק התחלנו. עוד 330 אפשרויות מחכות לך אצלנו באתר, כולן בהנחת סייל קיצית. ניפגש בכפכפים!

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...