כלליקיץ

Must Have | עשר המלצות טבעוניות לקיץ 22

פורסם ע"יShoofra 14 באפריל 2022 אין תגובות
עשר המלצות מהקולקציה הטבעונית - קיץ 22

טבעונים וטבעוניות, יש לנו בשורה: בקיץ הנוכחי הקולקציה הטבעונית שלנו גדולה ועשירה מתמיד! בשנים האחרונות אנחנו משקיעים מאמצים רבים כדי להרחיב את המגוון הטבעוני ולמצוא את המותגים שעושים את העבודה הכי מעניינת בתחום. אנחנו מקפידים להביא רק מותגים שמייצרים נעליים איכותיות ועמידות לאורך זמן ושמחים לשמוע על כל סדרה טבעונית שהמותגים שלנו משיקים (לאחרונה יש עוד ועוד כאלו).

אחד מיתרונות הקולקציה הוא העושר הסגנוני והצבעוני שלה. כפכפים, סנדלים, עקבים וכמובן, אין סוף סניקרס. כדי שלא תלכו לאיבוד, אספנו עשר המלצות לעשרה מותגים מהקולקציה:

סניקרס Aro

הקולקציה הטבעונית של ארו פרצה לחיינו רק לפני שנה אבל הפכה ברגע ללהיט היסטרי. בארו הצליחו לעצב דגם טבעוני שלא נופל מהמקור, עם שילובי צבעים שגם לא טבעוניים יחמדו בהם. העונה, בנוסף לג'ואנטה הקלאסיות או המנצנצות, תוכלו למצוא גם את סניקרס צ'רלי בכמה גרסאות מעולות.

סניקרס ארו טבעוניות לנשים

סניקרס ארו טבעוניות לגברים

 

כפכפי חבל של Salt + Umber

אהבה ממבט ראשון? אז אנחנו וסולט אנד אמבר. מדובר במותג חדש ובר-קיימא עם כפכפי חבל היס-טריים, שאנחנו בטוחים שיהיו להיט פה. ואיך אפשר שלא? הם צבעוניים, נעימים למגע ונוחים מאד. הכפכפים מיוצרים בעבודת יד, ללא שימוש במכונות מזהמות, וחלק מהרווחים על כל זוג הולכים לטובת תוכנית לקידום הנשים שמייצרות אותם. מין מעגל נפלא שכזה, שכולו אהבה לכדור הארץ ולא.נשים שעליו. 

כפכפי חבל של salt + umber

 

תיקים ופאוצ'ים של Ucon Acrobatics

התל-אביביים והתל אביביות שבינינו בטוח כבר נתקלו באחד מתיקי יוקון אקרובטיקס ברחבי העיר, בדרך כלל בשילוב אופני עיר, בדרך לאוניברסיטה או לים. אבל שלא תטעו, התיקים האלו יתאימו לא רק לעכברי עיר, אלא לכל מי שיודע.ת להעריך סטייל מינימליסטי, מוקפד ופונקציונלי. וזה לא עניין קשה, כי התיקים באמת שימושיים בטירוף, כולל כיסים ייעודיים ללפטופ, רוכסנים נסתרים לגישה מהירה, עמידות למים ועוד. וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על הצבעים.

התיקים של יוקון אקרובטיקס

 

האח הקטן של Sol Sana

לא הרבה יודעות, אבל לסול סאנה יש אח צעיר, חתיך וטבעוני, לברר אם הוא פנוי? תכירו את St. Sana, מותג הבת של החבורה האוסטרלית, עם זוגות המיוצרים מחומרים ממוחזרים ו-100% טבעוניים. סנדלים וכפכפים בעיצובים קלאסיים, אבל עם הטוויסט העכשווי הידוע של סול סאנה.

הקולקציה הטבעונית של סול סאנה

 

קולקציית NR Rapisardi – בקרוב

המלכה האם של הקולקציה הטבעונית שלנו היא משפחת רפיסרדי האיטלקית, ששולחת אלינו העונה כמעט 100 זוגות, 100% טבעוניים ו-200% צבעוניים. יש בקולקציה (תגיע בשבועות הקרובים) כמה זוגות שאתן כבר מכירות ואוהבות אבל גם לא מעט הפתעות חדשות. אל תפספסו.

הקולקציה הטבעונית של NR Rapisardi

 

סניקרס Gola 

את גולה לא צריך להציג. מותג הסניקרס שכבר חגג 100(!) ולפני כמה שנים השיק קולקציה טבעונית מושקעת, כולל כמה מהדגמים הכי מוכרים שלו. הזוגות מציעים אופציית סניקרס צבעונית וקלילה, במחיר נגיש. הכי מתאים עם שמלת קיץ או ברמודה.

סניקרס גולה לגברים

 

כפכפים של Lovelies

לא סתם רואים את הכפכפים האלו וישר חושבים על חופש. כל דגם של מותג הכפכפים הדני מקבל את שמו בהשראת חוף אחר מסביב לגלובוס – מהחופים הצוקיים בדרום צרפת ועד החולות הלבנים של תאילנד, ועם קצת דמיון יקח אתכן כל כפכף מהקולקציה לחופשה אחרת מסביב לעולם. ערוץ החיים הטובים זה כאן.

הכפכפים של lovelies

 

סניקרס FRDM

עוד מותג חדש, גם הוא נציג לתרבות ההאטה ולייצור בר-קיימא. סניקרס היוניסקס של FRDM מיוצרות מהמפ, הסיב הפלאי מצמח הקנביס, וטביעת הרגל האקולוגית שלהן אפסית. כל החומרים מתכלים לחלוטין והייצור שלהן לא דורש משאבים גדולים מהסביבה (בשונה משימוש בכותנה). 

העיצוב הקליל מאפשר להשתמש בהן זמן רב ולהתאים אותן כמעט לכל מה שיש בארון. מושלם.

הסניקרס של frdm

 

הכפכפים של El Naturalista – בקרוב

תודו. אין פה באמת קיץ בלי הכפכפים הטבעוניים של אל-נטורליסטה. אלו לא רק הצבעים, מדובר באמת באחד הזוגות הכי נוחים ועמידים שעברו כאן. חובה זוג כזה בארון (או שניים או שלושה). הכפכפים יגיעו לקראת הקיץ :).

הכפכפים של אל נטורליסטה

כפכפי BUBBLEGUM של Jeffrey Campbell

להיט הגומי החדש של ג'פרי קמפבל, בהשראת וינטג' פופ. צבעוני ומרענן כמו קרטיב ואפילו השם שלו מתוק. אנחנו צופים היסטריה.

כפכפי גומי של ג'פרי קמפבל

לכל הקולקציה הטבעונית, דגמים חדשים מגיעים כל הזמן.

 

צילום: שלו אריאל

דוגמנית: אלה אטיאס

סטיילינג: הדר טנא

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...