חורףכללי

שופרא אוהבת | אנחנו ו-Tollman's Dot מצלמים בית

פורסם ע"יShoofra 17 באוקטובר 2021 אין תגובות
שת"פ שופרא וטולמנס דוט

עונה חדשה היא תמיד הזדמנות, ואנחנו, סקרנים מטבענו, חובבי הזדמנויות ידועים. אנחנו שמחים על כל צ'אנס להכיר מותג חדש, לחשוף קולקציה שהשקענו בה ים וגם לשתף פעולה עם מותגים אחרים, במיוחד כשאנחנו מוצאים שפה משותפת (וזה קורה לנו מלא).  במהלך העונה אנחנו מקפידים לשלב בין עבודה עם מותגים צעירים, שרק עכשיו הכרנו, לבין כאלו שאנחנו מכירים ואוהבים. למשל, שיתוף הפעולה שלנו עם טולמנ'ס דוט, Tollman's Dot, בצילומי הלוקבוק לעונת סתיו חורף 21-22.

מתוך הלוקבוק שלנו: מימין ג'פרי קמפבל, משמאל ארו. ספסל: טולמנ'ס דוט

מתוך הלוקבוק שלנו: מימין ג'פרי קמפבל, משמאל ארו. ספסל: טולמנ'ס דוט

Tollman's Dot (מבית Tollman's) הוא מותג ריהוט ואקססוריז לבית. המעצבים שלו הם כאלו היוצרים שפה אישית וחזון יצירתי, כאלו שעיצבו פריטים איקונים וכאלו שהטביעו את חותמם על עולם העיצוב. הפריטים בחנויות ורסטיליים ויצירתיים, נבחרים בקפידה ועם הרבה מחשבה מאחוריהם. נשמע מוכר? נכון, החיבור בינינו טבעי: האהבה לעיצוב, העין המדויקת, האסתטיקה והצבעוניות, אם הנעליים שלנו היו חפצים הן כנראה היו נראות ככה.

שילוב משמיים: הנעליים של שופרא והאביזרים של טולמנ'ס דוט

שילוב משמיים: הנעליים של שופרא והאביזרים של טולמנ'ס דוט

המחשבה לשתף פעולה עם הטולמנסים עלתה כשתכננו את צילומי הלוקבוק של העונה החדשה. שתדעו, אנחנו משקיעים בצילומים האלו אינסוף מחשבה, בכל עונה מחדש. אנחנו לא יודעים אם שמתם.ן לב (אנחנו מקווים שכן) אבל אנחנו מצלמים כמעט כל פריט באתר שלנו – אנחנו רוצים שתראו איך הפריט נראה באמת, שתקבלו השראה איך אפשר לשלב אותו במלתחה וגם שתבינו את ה"פיל" איתו הוא מגיע. 

נעליים: יונייטד ניוד, כסא: טולמנ'ס דוט

נעליים: יונייטד ניוד, כסא: טולמנ'ס דוט

ואיך עושים את זה? מתחילים מההגדרות. בכל עונה מחדש אנחנו מגדירים לעצמנו את האופי של הקולקציה ואת הקונספט שאנחנו רוצים להביע באמצעות הצילומים. חשוב לנו להעביר את הקונספט בצורה מעניינת, הומוריסטית במידה, אבל גם אמיתית ולא מוגזמת. בשלב זה אנחנו מחליטים על הפרופס (או בעברית – האביזרים) שיעזרו לנו לספר את הסיפור ומחפשים השראות איך להשתמש בהם. זה בדיוק השלב שבו התחברנו לאנשים של Tollman's Dot.

הצילומים עצמם מנוהלים על ידי צוות חיצוני, שהוא כמו משפחה – הסטייליסטית הדר טנא, שאיתנו מימיו הראשונים של האתר, ואנשי HOLB, הסטודיו של הצלמת דנה קרן, שגם לה יש כבר חתיכת קילומטרז' איתנו. דנה, הדר ושאר הצוות מקבלות מאיתנו את הבריף, תוך שאנחנו משאירים להן חופש פעולה יחסית רחב ומקום לפרשנות אישית. ככה זה כשעובדים הרבה ביחד, אנחנו סומכים על הטעם המשובח שלהן והן כבר יודעות מה עושה אותנו שמחים.

חיבור בין נעליים, קונספט, סטיילינג ואביזרים

חיבור בין נעליים, קונספט, סטיילינג ואביזרים

המחשבה על העונה האחרונה החזירה אותנו לבית. לא בית כמו בידוד ואסור לצאת ונייר טואלט, יותר מקום  חמים ומזמין שבו אנחנו מרגישים הכי בנוח להיות אנחנו ולבטא את עצמנו. חשבנו גם על המשחק הזה בין ההרגשה של להיות בתוך הבית לבין החוויה של הנעליים שלנו, שנועדו דווקא ליציאה החוצה. וסליחה על הפלצנות, אבל מבחינתנו לנעול שופרא זה "להרגיש בבית", כמו גשר דמיוני בין התחושה של הפנים לחוץ. 

הרגשה של בית (אבל בית שווה), שופרא וטולמנ'ס דוט

הרגשה של בית (אבל בית שווה), שופרא וטולמנ'ס דוט

הקריאייטיב, הסטיילינג, הצילום והנעליים, יחד עם הפריטים של Tollman's Dot, מזקקים את התחושה הזאת, של בית אבל עם יצירתיות ומקום לביטוי עצמי. שטיחים צבעוניים, כסאות יפים ועוד מלא פריטים שהתחשק לנו לקחת הביתה. 

ובסופו של דבר, ביחד יצרנו מקום להניח עליו את הנעל, בית מהחלומות. תבואו לבקר!

הכל משתלב

הכל משתלב. סטיילינג: הדר טנא, צילום: דנה קרן, Holb

תיקים: A.S. 98, ריהוט: Tollman's Dot

תיקים: A.S. 98, ריהוט: Tollman's Dot

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...