אופנהברחובכללי

שופרא אוהבת | מותג הצעיפים POEMET

פורסם ע"יShoofra 11 באוקטובר 2021 אין תגובות

האם זה הדמיון שלנו או שאפשר להרגיש קצת רוח סתווית? ככה או ככה, אנחנו כבר לא יכולים לחכות למלתחת החורף: מלמטה – מוקסינים, מגפונים או מגפי ברך (הכל משופרא), מלמעלה – סוודרים, מעילים וכל הג'אז. אחד האקססורי המבטיחים לעונה הקרובה הוא המטפחות, ועדיף שיהיו צעיפי המשי הצבעוניים של מיכל ליפשיץ, המעצבת מאחורי המותג החדש, POEMET.

אפשר להרגיש סתיו. סניקרס ארו וצעיף של הפועמת

אפשר להרגיש סתיו. סניקרס ארו וצעיף של הפועמת

השם היפה של המותג, POEMET, מייצג את פעימת הלב של האישה, וזאת מתוך אמונה שלא משנה מה החיים יביאו עמם, הלב ימשיך לפעום; הוא תמיד משתנה ואף פעם אינו עומד במקום. ובכלל, מיכל דוגלת בהקשבה לאמת הפנימית של הלב, ולכן, אחרי שנים רבות של עבודה כמעצבת גרפית היא החליטה להגשים את החלום ולהקים את המותג. ומספיק מבט אחד על ההרמוניה והיצירתיות של הצעיפים שלה כדי לקבל חשק גם לעצור לרגע, ולהקשיב. 

מיכל ליפשיץ, המעצבת שמאחורי POEMET

מיכל ליפשיץ, המעצבת שמאחורי POEMET

הקולקציה הראשונה של המותג, In the Beginning, יצאה לפני חודשים ספורים והיא מגלמת בתוכה שילוב חזק של צבע, צורות ופאטרנים מופשטים, בהשראת תהליכי הזרימה וההתפתחות בגוף האנושי ובטבע. סגנון העיצוב נותן ביטוי נועז, גרפי, אלגנטי, מתוחכם ומיוחד למי שלובשת אותו. הצעיפים עצמם מודפסים ונתפרים באנגליה, על-גבי משי יוקרתי ונעים.

מתוך תהליך הייצור של הצעיפים

מתוך תהליך הייצור של הצעיפים

אפשר להבין למה התאהבנו. זה הכי שופרא, רק בצעיף. לכן, הצענו למיכל לצאת למסע צילומים סתווי ברחובות תל אביב: אנחנו הבאנו את המצלמה והנעליים, מיכל את הצעיפים ועינב רסקאי, הסטייליסטית-דוגמנית, הביאה את עצמה ואת חוש הסטייל המשובח שלה. אפילו קיבלנו הוכחה לרוח:

סניקרס: יונייטד ניוד, דוגמנית וסטיילינג: עינב רסקאי

סניקרס: יונייטד ניוד, דוגמנית וסטיילינג: עינב רסקאי

מגפונים: ג'פרי קמפבל

מגפונים: ג'פרי קמפבל

 

בגדים: Ink – made with love.

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...