כללימותגים

יום האישה | ד"ש מהמעצבות שלנו

פורסם ע"יShoofra 6 במרץ 2019 אין תגובות
המעצבות של שופרא

השבוע חל יום האישה הבינלאומי, תירוץ מעולה כדי לעשות כבוד לכמה נשים שאנחנו מעריצים כל השנה – המעצבות שמאחורי המותגים שלנו. נכון, יש לנו גם מותגים מעולים שמעוצבים ע"י גברים (או בכוחות משולבים), אבל מעניין אותנו לשמוע על הדרך שעברו המעצבות שלנו בבניית המותג שלהן ואיך הן מתייחסות לנשיות שלהן בתהליך העבודה. הנה הסיפורים של כמה מהנשים האלו:

Chie Mihara

כשאנחנו חושבים על מותג נשי אנחנו חושבים על צ'י מיהרה. צ'י היא ברזילאית ממוצא יפני, היא למדה עיצוב אופנה ביפן ובגיל 22 עברה לניו יורק כדי ללמוד ב-FIT עיצוב אקססוריז עם התמחות בנעליים ותיקים. בגיל 27 השתקעה בספרד ושם הקימה את המותג שקרוי על שמה.

צ'י מיהרה

צ'י מיהרה

המותג מורכב ברובו מצוות נשי – על כל ארבע עובדות בחברה יש גבר אחד. אל תטעו – אין לה שום דבר נגד גברים, היא חושבת שהם יכולים לעשות עבודה מצוינת, אבל עם הזמן היא הבינה שרק נשים יכולות להבין עד הסוף את המוצר שלה ואת מה שהוא נותן לאחרות מסביב לעולם, וזה מה שלרוב הופך אותן לעובדות טובות ומסורות יותר.

הנעליים של צ'י מעוצבות מתוך אהבה לנשים ומתוך רצון לעודד אותן להגשים את עצמן ולכבוש את העולם. הנעליים שלה לא רק יפות (מאד), הן גם נוחות בצורה בלתי רגילה, מלאות אופי, נותנות השראה ומשמחות נפש. בסרטון היא מספרת קצת על תהליך העבודה:

NR Rapisardi

ברברה רפיסרדי, המעצבת והבעלים של NR Rapisardi, מגיעה משושלת ארוכה של יצרני נעליים. כשהמותג עבר לידיים שלה ב-2003 היא עשתה כמה מהפיכות – היא הצעידה אותו לייצור בינלאומי, הכניסה טכנולוגיות חדשות במקביל לשיטות המסורתיות, ומעל הכל – בהתאם לתפישת העולם שלה היא החליטה להפוך את המותג לטבעוני לחלוטין (ואחרי עשרות שנים של עבודה מסורתית עם עורות איטלקיים זה היה ממש ביג דיל).

ברברה מאמינה בצחוק ובשמחת חיים כגורמים המאפשרים לנו להשיג מטרות אישיות, משפחתיות ומקצועיות. היא פותחת כל בוקר במשחק טניס שעוזר לה לנקות את הנפש ולהזרים אנרגיה שמספיקה לכל היום. היא מקבלת השראה מהנשים שסביבה ומוצאת משהו מעצמה בכל מי שהיא פוגשת – מה שעוזר לה להבין את הרצונות והחלומות של כל אחת מאיתנו ולעצב עבורנו נעליים שהן פרקטיות, אלגנטיות, צבעוניות, מפוצצות בתשוקה ובניסיון חיים, נקיות מאכזריות כלפי אנשים או בעלי חיים.

ברברה, האישה מאחורי nr rapisadi

ברברה, האישה מאחורי nr rapisadi

Patrizia Bonfanti

גם פטריציה בונפנטי מגיעה ממסורת מפוארת של ייצור נעליים. אביה, דנילו בונפנטי, הקים את המותג (שאז נקרא Dover) בפירנצה של שנות ה-60. פטריציה עסקה לאורך השנים בפרויקטים שונים של עיצוב, עד שהיא ואחותה, ולנטינה, לקחו את המושכות, שינו את שם המותג והכניסו אליו רוח צעירה ועכשווית. פטריציה היא המעצבת הראשית והיא ניחנה ביכולת לזהות את צרכי השוק וגם ביכולת מזהירה לירידה לפרטים הקטנים. כתוצאה מכך, המותג גדל והתפתח למותג אופנת רחוב ייחודי ואיכותי, שעדין שומר על טכניקות עבודה מסורתיות. ב-2013 הצטרף למשפחה אח קטן – המותג החדשני אנדיה פורה, שגם מאחוריו עומדת פטריציה.

פטריציה בונפנטי בעבודה

פטריציה בונפנטי בעבודה

Crime London

מאחורי הסניקרס המעוצבות של קריים עומד צמד – האחיות האיטלקיות ליסה וג'סיקה קיסטרמן (כן, יש להן גם שורשים יהודיים), שגילו חוש לאופנה כבר מגיל צעיר. מאז שהיו בנות 17 הן הסתובבו להן ברחבי העולם, הן גרו באנגליה, מוסקבה, באלי, סינגפור ועוד, למדו אופנה ומנהל עסקים וב-2012 שבו לאיטליה כדי להקים את קריים לונדון, מותג סניקרס לוהט וטרנדי שנוצר בהשראת תרבות האנדרגראונד של העיר האהובה עליהן בעולם.

השתיים מייחסות לאמא שלהן השפעה גדולה על הסגנון האופנתי שהן מייצגות. הן מספרות שכבר מאז שהיו קטנות היא לימדה אותן איך להסתכל על סטייל ואופנה מזווית שונה, עודדה אותן תמיד לשחק עם המראה שלהן, להתנסות ולהמציא, לא להתלבש לפי תכתיבים חברתיים אלא לפי מה שמתחשק. בהתאם, הן מעצבות סניקרס עם הרבה חוצפה, עמוסות דיטלייז ופרטים מטאליים, כאלו שמשלבות בתחכום אופנה גבוהה ונמוכה ומצליחות להישאר מקוריות ועדכניות.

האחיות קיסטרמן

האחיות קיסטרמן

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...