כללימוזיקה וקליפים

הקליפים של ארז | הנשים שמנעימות את אוגוסט

פורסם ע"יShoofra 14 באוגוסט 2019 אין תגובות
פלייליסט אוגוסט

על הפלייליסט: ארז משופ מלחה

הבטחתי לכם אוגוסט בסימן נשי ואני כאן כדי לקיים, אבל רגע לפני שאמטיר עליכם מטר של זמרות סופר מוכשרות + קליפים מדהימים שמלווים שירים עוד יותר מדהימים, אוצו רוצו ורכשו כרטיס להופעה הכי טובה שתראו השנה!

ההרכב האוסטרי hvob נוחת ממש מחר (חמישי 15/8) בבארבי תל אביב, כדי לסגור כאן בישראל את הטור המוצלח שלו. הדואו המצליח מוינה התארח כאן בפינה ולמי שלא יצא להכיר / לשמוע / לראות, זו ההזדמנות. כרטיסים אחרונים כאן.

ועכשיו ליידיז, אני כולי שלכן:

נתחיל מאלדוס הארדינג בת ה-29 מניו זינלנד. מדובר בסוג הזמרות שמתאהבים בהן ממבט ראשון, בטח ובטח מהאזנה ראשונה.

האמת שהיה לי סופר קשה לבחור לכם שיר שלה, מכיוון שיש לה כ"כ הרבה טובים. החלטתי ללכת דווקא על שיר מתוך האלבום השני שלה ולא מהאחרון. לפרקים היא מזכירה לי את קייט בוש, למרות שיש לה את הסטייל המיוחד שלה.

היא זמרת ויוצרת סופר מוכשרת, שימו עליה עין!

 

על קייט סטייבלס מעטי מעטים שמעו, בטח ובטח על ההרכב שלה – .This is the kit. ההרכב קיים למעלה מעשור וקיבל איזו זריקת מרץ בשנת 2015, כשגאי גרווי, הסולן של Elbow המצוינת, הקדיש להם שעה שלמה ברדיו של ה-BBC וטען שהאלבום שלהם צריך לזכות בפרס המרקיורי, לא פחות.

ההרכב אמנם בריטי אך פועל היום מפריז ונע בין עולמות של פולק רוק עם אלטרנטיב רוק. הנה טעימה מהאחרון שלהם ב-2017 וגם הדגמה חמודה איך להתאפר מגניב בפורים הבא:

 

אל ההרכב של מישל זאונר האמריקנית הגעתי דרך האתר של תחנת הרדיו kexp, ומיד התאהבתי. ההרכב נקרא Japanese Breakfast והוא עושה רוק מדויק עם מלא אלקטרוני ומפלים של סאונד שכאילו הגיעו מכוכב אחר, לא סתם היא קראה לאלבום Soft Sounds From Another Planet.

הפעם החלטתי לחרוג ממנהגי ולצרף את הקליפ שצולם בלייב באולפנים שלwxpn  בפילדלפיה. שימו לב שכמה שהיא קטנטונת, ככה היא מפגיזה עם סאונד בומבסטי, קטע מהפנט:

ולסיום,הפתעה!

כבר כמה חודשים שרציתי לצרף לאחד הפוסטים שלי את שלישיית חיים, הלוא הן הבנות אסתי, דניאל ואלונה חיים, ומשום מה לא יצא.

אז למרות השם המאוד ישראלי, אני יכול לספר שהן נולדו וגדלו בסן פרננדו קליפורניה למשפחה יהודית כמובן. היריעה קצרה מלהכיל את השתלשלות הסיפור של הבנות, רק אומר שהן מצליחות מאוד בארה"ב ומשתתפות בכל הפסטיבלים הנחשבים.

הנה קליפ שיסגור את הפינה פרפקט…גם מבחינת השם:

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...