מוזיקה וקליפים

הקליפים של ארז | החום הגדול

פורסם ע"יShoofra 19 ביולי 2018 אין תגובות
פלייליסט מוזיקלי לחום של יולי

כן כן, הקיץ כבר לגמרי כאן. לצערי אני לא יכול להוריד את רמות הטמפרטורה הלוהטות בחוץ, אבל אם כבר אנחנו משתגעים מחום לפחות נשמע קצת מוזיקה טובה תוך כדי:

נתחיל עם משהו מקומי:

מצאתי לנכון לצנן אתכם עם קצת גרוב ישראלי חדש ואיכותי, מבית היוצר של אקו, חצי מהצמד אקו וטיטו, שחורשים את במות הפסטיבלים והמועדונים מזה זמן רב. אקו מוציאה בימים אלה ממש את אלבום הבכורה שלה, בשיתוף פעולה עם שאנן סטריט והתוצאה כצפוי, לא מאכזבת:

 

לשיר הבא הגעתי לפני כמה ימים די במקרה דרך ג'ים ג'יימס התותח, סולנה של My Morning Jacket שמתארח כאן בליווי גיטרה חשמלית. לזמר קוראים כריס קרופטון ולפי הבנתי הוא בכלל לא זמר אלא סטנדאפיסט וקומיקאי אמריקאי… בקיצור, שיר פשוט, קליט ויפיפה:

 

מיצקי מייאוואקי או פשוט מיצקי, היא זמרת אמריקאית ממוצא יפני, שעתידה להוציא בקרוב אלבום חמישי במספר. לאחרונה היא שחררה מתוכו קליפ סוריאליסטי מדליק שצולם בקנזס סיטי.

אני לא יודע למה אבל לי היא תמיד נראית כמו סטודנטית לתקשורת חזותית מבצלאל…

 

פתחתי עם ישראל ואסיים איתה:

את השם פדרו גראס שמעתי מליטל, אחת העובדות הוותיקות של שופרא שדיברה עליו במשך חודשים, היא סיפרה לי שהוא אמן ספוקן וורד גאון וכו' וכו'. משום מה לא יצא לי לנבור בארכיון של הבחור, עד שנתקלתי בדבר הזה לפני כשבוע. הוא אכן מוכשר, תראו בעצמכם:

והנה עוד ממתק שיעזור לכם להחזיק מעמד – סופעונה בשופרא וכל הנעליים בהנחות של עד 40%, נתראה בחנות או באתר!

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

השאירו תגובה

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...