בעולםכללימוזיקה וקליפים

הקליפים של ארז | מישהו יכול לקרוא לחורף?

פורסם ע"יShoofra 12 בנובמבר 2018 אין תגובות
הקליפים של ארז - המלצות לנובמבר

החורף כבר כאן ואיתו הפוך, התנורים והמוזיקה שמתאימה לאווירה. אני לא יודע אם זה קשור למבול המבצעים שהחודש הזה מביא אתו, אבל לכבוד "יום הרווקים הסיני", בא לי להעמיד את החודש הזה בסימן גברי. מן הסתם, גם הבנות ייפלו בקסמיהם של הזמרים… אז יאללה, נתחיל:

את אמיר מוחארם פואד מכנים בבלגיה ג'ף באקלי, לא פחות. שם הבמה שלו הוא "טאמינו", לי משום מה הוא מזכיר את אסף אמדורסקי. לפני כחודש הוא שחרר אלבום חדש ואתו את הסינגל העדין הזה, הכי כוס תה עם נענע!

 

לאלכס קלייר הגעתי די בטעות, לא הכרתי או שמעתי על הבחור עד שדווקא איימי ווינהאוס היא זאת שהביאה אותי אליו, מסתבר שהם יצאו יחד כשנה. היהודי הלונדוני הכשר והחמוד הזה חזר באמצע שנות האלפיים בתשובה, מה שלא הפריע לו להתקדם מוזיקלית ואמנותית, ולפתח קריירה די מצליחה עם אחלה אלבום ששוחרר בחודש שעבר ומתוכו הקליפ-שיר הזה:

 

רוצים חבר לחיים? או לפחות מישהו שיחמם לכם את החורף הקרוב? קבלו את קווין מורבי. היה לי מאוד מאוד קשה לבחור לכם קליפ אחד שלו מכיוון שכל אלבום שלו הוא מאסטרפיס. קווין, שהיה חבר בלהקות "וודס" ו "בייביס", עבר בגיל 17 מקנזס לברוקלין ופצח בקריירה המוזיקלית שלו כבר בגיל צעיר. הוא מושפע מלו ריד, בוב דילן ונינה סימון, ובו זמנית גם דואג לנכס לעצמו סגנון די ייחודי לפולק-רוק שהוא יוצר.

 

האחים באר, אלו הם אנדרו ובראד, אמנם מגיעים מרוד איילנד אך ביססו את מקומם דווקא בקוויבק, קנדה. הם עושים דלתא בלוז / פולק / רוק עם טונות של רגש. אלבומם האחרון מתנגן לו הרבה בשופ מלחה,כשהשיר הזה בדרך כלל על ריפיט.

 

לפינת שופרא זוכרת הבאתי לכם ממתק אמיתי שלא הרבה מכירים או זוכרים וחבל שכך.

סוני בוי וויליאמסון ה-2,זה שם הבמה של אלק מילר, שנולד ב1912במיסיסיפי, נפטר ב1965 ונחשב לגדול נגני ההרמוניקה בכל הזמנים, בלוזיסט אמיתי בכל רמ"ח אבריו, שדי נשכח עם הזמן. וויליאמסון היווה השראה לכל הזמרים הגדולים של המאה ה-20, אתם כבר תבינו למה מהקטע הבא:

 

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

השאירו תגובה

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...