טרנדיםכלליקיץ

Must Have | (כמעט) כל מה שהכנו לקיץ 22

פורסם ע"יShoofra 13 במרץ 2022 אין תגובות
קיץ 22 - זה מה שמחכה לנו

כל מי שאוהב/ת צבע להרים את היד, כי עונת הקיץ החדשה שלנו עומדת להיות צבעונית במיוחד עם נעלי נשים ונעלי גברים שהפתיעו אפילו אותנו. סניקרס ארו שכבר הגיעו הן רק יריית הפתיחה לקיץ של שמחה בעיניים, בלב ובכפות הרגליים. ולא רק צבעים והפי הפי ג'וי ג'וי, יש גם חקירה של מרכיבים בנעליים (הסוליות לפרונט), השפעה של העולם ההיברידי החדש, משחקים בעקבים וכתום שהוא הכתום החדש. הנה כל מה שמתוכנן לרגליים שלנו בעונת אביב-קיץ 22:

מגמות מרכזיות בעולם (ואיזו פרשנות נתנו לה המותגים שלנו):

סוליות ביג-סייז

הקיץ הזה הסוליות גדולות יותר, גבוהות יותר, רחבות יותר, הכל יותר. המגמה באה לידי ביטוי בפלטפורמות גבוהות מהרגיל, אבל לא רק, גם בזוגות שטוחים נראה סוליות רחבות ומעניינות, כאלו שלא באו רק כדי לתמוך, אלא מספרות סיפור.

אצלנו בקולקציה: סוליות מרובעות של Yuko Imanishi (בקרוב), סוליות סופר צ'אנק של 4CCCCEES ורוחב מאפשר בסנדלים של Rollie ו-Trippen (בקרוב). בגזרת הפלטפורמות: Schutz חוזרת לסבנטיז (הכי באופנה עכשיו), ו-A.S. 98 לניינטיז.

 

עקבים מעניינים

ראית את עקבי הביצה של Loewe? הם אולי התחילו טרנד עולמי של עקבים מטורפים, אבל האמת שאצלנו זה כבר עניין רגיל. המגמה לא עוצרת בדיטיילז בלתי צפויים, אפשר לראות גם משחק עם זוויות, פתחים וחיבורים ארכיטקטוניים מעניינים.

אצלנו בקולקציה: כמה מהעקבים שהכי מזוהים עם United Nude, חגיגה אצל ג'פרי קמפבל ו-Schutz (בקרוב) ועוד מלא הפתעות.

 

המגמה ההיברידית

כשהקורונה נכנסה לחיינו היא הביאה איתה כמה שינויים באורח החיים ומושגים חדשים, שעד אז היו די אמורפיים. עד אותה שנה ההיברידית היחידה שהכרנו הייתה המכונית הפרטית, אבל מאז גם העבודה, החיים והאופנה נהיו היברידיים. איך זה בא לידי ביטוי? נעלי סירה שהן גם סנדלים, כפכפי אצבע עם סוליות טרקטור ועוד אינסוף חיבורים מעניינים ולא צפויים.

נעליים היברידיות

אצלנו בקולקציה: ג'פרי קמפבל מציג נעלי סירה שהן גם סנדלי רצועות ו-4CCCCEES עושים מישמש מהכל וזה נראה מצוין.

 

מהנעשה בחרטומים

כבר בחורף ראינו שליטה אוטונומית של החרטום הישר, שבהגה המקצועית נקרא "קארה". הוא מקנה לנעליים מראה מעודכן ואולטרה-מודרני, שיטה נהדרת ליצירת טוויסט תופס מבט בנעליים. בקיץ החרטום הישר עדיין שולט (ואף מתרחב ומקבל עוד תשומת לב), אבל בשקט בשקט גם החרטום המעוגל, הנשי והרומנטי, מתחיל לחזור לחיינו. וכמובן, יש גם שפיצים, ככה שמקדימה אפשר להיות רגועים, יש הכל מהכל.

חרטום מרובע או עגול?

אצלנו בקולקציה: ג'פרי, יוקו אימנישי ו-Sol Sana שולטים בישרים ו-Chie Mihara בעגולים (יגיעו בקרוב), כי היא הכי בעניין של גזרות קלאסיות, נשיות ואלמותיות.

 

איזה תכשיט!

כן, התכשיטים תמיד פה, אבל העונה, קצת כמו הסוליות – הכל גדול וגס יותר. בנוסף, התכשיטים משתלטים גם על הקרסוליים, שם אנחנו רואים שרשראות עדינות וקישוטים מפתיעים.

אצלנו בקולקציה: זאת המומחיות של A.S. 98, גם לג'פרי יש כמה יציאות.

 

סנדלי דייגים ונהנים

בקרוב תשמעו את המושג הזה בלי סוף. סנדלים המעוצבים על ידי רצועות שתי וערב מאווררות שעוטפות את כף הרגל, יוצרות דוגמת רשת מעט גסה. מחמיאים וסופר שימושיים. 

אצלנו בקולקציה: גרסאות שטוחות וגבוהות של ג'פרי קמפבל, גם A.S. 98 הביאו גרסה מעולה משלהם (בקרוב) ו-4CCCCEES הפתיעו עם פלטפורמת דייגים. היסטריה.

 

סניקרס גבוהות (ומותג אהוב שחוזר)

השנים האחרונות היו השנים של הסניקרס הצ'אנקיות, "Dad Shoes". וזה לא שהן הולכות לשום מקום – הן עדיין פה עם ייצוג מכובד בהחלט, אבל במסלולי התצוגות מתחילה לנשוב רוח אחרת ונראה שהגיע זמנן של הסניקרס הגבוהות לחזור לחיינו. כל מה שניינטיז אנחנו אומרים א-מן.

אצלנו בקולקציה – גרסה גבוהה של Aro Joaneta (צבעים מושלמים), סניקרס Hemp של מותג חדש (פרטים פה למטה) ואולי גולת הכותרת – חזרתו המתקרבת של Crime London לחיינו, אחרי תנומת חורף. התגעגענו מאד, אבל היה שווה לחכות – מגוון סניקרס צ'אנקיות או גבוהות, הבלינג כבר בפנים.

 

חוג בלט

אין טרנד לנעלי בלרינה, הן תמיד פה ובד"כ מהוות אופציה קלאסית ונוחה, אך לא מי יודע מה מעניינת. מה שכיף בקיץ הקרוב הוא הפרשנות שחלק מהמותגים נותנים לנעליים הקלאסיות – בחומרים, בעיצובים ובהוספת אדג'יות לנעליים. תוסיפו לבלרינות גם מגוון נעלי ג'ז שהגיעו ויאללה, בואו נצא במחולות.

אצלנו בקולקציה: Sol Sana עם חרטום מרובע, יוקו אימנישי במינימליזם ו-El Naturalista בגרסה טבעית והרמונית (בקרוב).

 

כפכפים בראש

וואי וואי, כמה כפכפים יש העונה. בלי סוף! יש מגמה חזקה של כפכפי ניינטיז על עקב (כמו אצל ג'פרי קמפבל ושוטץ) אבל כמובן שיש פה גם מלא אופציות נוחות – Lovelies, אל נטורליסטה הקלאסיות, Klub Nico שחוזר אלינו עם דגמים חדשים, להיט גומי חדש של ג'פרי קמפבל וגם מותג חדש, Salt & Umber (פירוט למטה).

 

יש מנופחים

התרענו על המגמה בקיץ שעבר, והנה היא קיבלה נפח: סנדלים עם רצועות פאפיות וצ'אנקיות, כמו שאפשר לראות אצל טריפן, שוטץ ו-4ccccees. סנדלים צ'אנקיים, הדור הבא.

בקרוב!

 

מה אצל הגברים?

גברים, לא שכחנו אתכם. מלא סניקרס, גם צבעוניות (הגברים שלנו נוטים לקנות שחור, אבל אנחנו מאמינים בכם!) וגם קריים לונדון, עם דגמים באמת מצוינים. בנוסף, סנדלים וכפכפים, שתמיד מבקשים מאיתנו (Loints of Holland, El Naturalista – יגיעו בקרוב) וגם מוקסינים למביני עניין (A.S 98, Hudson – בקרוב).

בקרוב!

 

קיימות היא לא רק מילה (כולל שני מותגים חדשים ומרגשים)

עם כל המקסימליזם שעובר על עולם האופנה לאחרונה, כמעט שכחנו שהיתה פה קורונה, והבטחנו שנהיה יותר טובים לעצמנו ולסביבה. אז לא, לא שכחנו, המודעות למשבר האקלים רק גדלה ואנחנו רואים עוד ועוד מותגים שמחליטים להפחית את טביעת הרגל הפחמנית ולשמור על הכדור. גם אצלנו, מותגים עם מודעות סביבתית מקבלים דגש גדול יותר בקולקציה, כאשר חלק משמעותי מהמותגים שלנו (El Naturalista, Loints of Holland, Ucon Acrobatics, Trippen) נוקטים בגישות בנות קיימא בחומרים ובייצור שלהן. בנוסף, עוד מותגים עושים צעדים משמעותיים בכיוון (Gola, A.s. 98, Aro עוד).

העונה מגיעים אלינו שני מותגים חדשים, ושניהם נולדו מתוך רצון לחבר אותנו לסביבה, להגיש לנו נעליים שהייצור שלהן הוא חלק מהזהות שלהן, ככה שהנועלת מחוברת לכל מחזור החיים של הנעליים ויכולה להנות מהן לזמן רב:

Salt & Umber

מלח בשביל הים ואמבר בשביל האדמה, שני אלמנטים טבעיים הם ההשראה למותג המיוחד הזה. הכל התחיל בארה"ב כשסוזי, המייסדת, מאסה בעבודה בתעשיית האופנה המהירה. במקום, היא הקימה מותג בר קיימא, המייצר את הנעליים שלו בעבודת יד וללא שימוש במכונות כבדות מזהמות. 

את הנעליים מייצרות תופרות אומניות מהודו, המועסקות בתנאים הוגנים, כמובן. ובכלל, Salt + Umber עובדים עם עסקים מקומיים המנוהלים על ידי נשים (לא דבר של מה בכך בתרבות השמרנית בהודו) וגם מקפידים להעביר חלק מהרווחים על כל זוג לתוכנית מיוחדת לקידום הנשים שעובדות בקו הייצור. סוזי מאמינה שזה חלק מהמעגל שהוא Salt + Umber.

כפכפים של Salt & Umber - בקרוב

כפכפים של Salt & Umber – בקרוב

הנעליים עשויות בשילוב חומרים ממוחזרים. העור נצבע בצביעה טבעית ולא מזהמת, מה שמבטיח שאין זוג שדומה בדיוק למשנהו. Salt + Umber פונה לנשים עם מודעות סביבתית, שיודעות להעריך איכות ותהליכי ייצור איטיים ומוקפדים. 

 

FRDM

גם FRDM נולד מתוך משבר האקלים. אבל רגע, לא להתבאס, יש פה טונות של אופטימיות ואהבה לסביבה, לאנשים ולכדור, רצון אמיתי לעשות שינוי בתעשיית האופנה המזהמת. המוטו של המותג הישראלי הוא החופש שלנו לבחור, לחיות ולהגשים, ולא פחות חשוב, החופש שאנחנו נותנים לסביבה מזיהום הקרקע, האוויר והמים.

בהתאם, הסניקרס של FRDM גם אופנתיות וגם מיוצרות מחומרים טבעיים, לא מזהמים ומתכלים לחלוטין, ככה שטביעת הרגל האקולוגית שלהן אפסית. הנעליים עשויות מ-100% חומרים אורגניים בעיקר Hemp, המיוצר מעלי קנאביס, סיב טבעי ופלאי עם אינסוף יתרונות, גם מבחינת ייצור (שלא כמו כותנה, הגידול שלו חסכוני במים ובמשאבים) וגם מבחינת איכות (הוא חזק, עמיד, היפו אלרגני ואנטי בקטריאלי). לנעליים רפידה נוחה מסיבי קוקוס וסוליית גומי טבעי עם שבבי סוליות ממוחזרות וחיזוק באמצעות יריעת המפ. בנעליים אין בכלל כותנה, גם לה מגיע חופש מאיתנו.

סניקרס יוניסקס מ-FRDM

סניקרס יוניסקס מ-FRDM

הנעליים של FRDM צמחו מתוך תרבות ההאטה הדוגלת בצריכה מדודה לטווח ארוך של מוצרי אופנה העשויים מחומרים טבעיים ומתכלים. וכדי לעזור לנו להתמיד הנעליים סופר קוליות, סופר נוחות, קלות-משקל ושימושיות לכל אורך היום.

 

איזה צבע מתאים לכל זה?

אלו המגמות הצבעוניות העיקריות:

השולט בכתר – כתום

אין ספק, זאת העונה של הצבע הכתום. תאהבו אותו, תשנאו אותו – הוא פה כדי לעשות שמח. תראו למשל בקולקציות של לאבליז, שוטץ, ארו, ג'פרי קמפבל ועוד.

צבעים בוהקים

אם כתום עדיין קצת קשה לחלקנו, יש עוד הרבה אופציות צבעוניות אחרות. הצבעים החזקים הם סגול, פוקסיה, מנטה, צבעי ניאון או שילוב של הכל ביחד. דוגמאות בלי סוף בקולקציות של ארו, יונייטד ניוד, פורסיז ועוד.

 

כדור דיסקו

כן, גם המטאליים עדיין פה, וכמה שמנצנץ יותר טוב. קריים לונדון עושים את זה מעולה בסניקרס, אבל גם NR Rapisardi, ג'פרי, שוטץ ועוד (בקרוב).

 

 

הולך להיות מעניין, אה? מזל שלא באמת צריך לחכות לסימנים מהשמש כדי להתחיל להתנסות. לכל מה שכבר הגיע.

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...