בעולםחורףטרנדיםכללי

טרנדים | המלצות לעונה שהכי כיף להתלבש בה

פורסם ע"יShoofra 24 בדצמבר 2018 אין תגובות
מדריך מ-A עד Z של Refinery29

כתבה: אור שלום

גם בארץ חמה כמו שלנו, אף אחד לא יכול להתכחש לעובדה שחורף הוא העונה שהכי כיף להתלבש בה. אז רגע לפני שעונת הסיילים מתחילה, הנה מדריך עם כמה בלוגים ואתרים ששווה תמיד להתעדכן בהם כדי להכיר את הטרנדים החמים של העונה, במה כדאי להשקיע את הכסף ואיפה אפשר לרכוש:

מותגים סביבתיים עם הרבה סטייל  
אם אתם חלק מהתנועה ההולכת והמתחזקת של אנשים שקונים פריטים שמיוצרים מחומרים טבעיים ובסחר הוגן, כדאי שתכירו את אקו האב. Echo Hub הוא אתר אופנה ולייף סטייל עם מודעות סביבתית חזקה מאוד. לאקו האב יש סקירה ממש עדכנית על כמה מהפריטים האופנתיים של העונה ואיפה אפשר לרכוש אותם. באתר יש אין ספור המלצות על מוצרים טבעיים לבית, קוסמטיקה טבעית והסברים על פעולות פשוטות שכולנו יכולים לעשות כדי לשמור על כדור הארץ מבלי לוותר על סטייל. לא את כל הפריטים הם שולחים לישראל, אבל אני חייבת להודות שהם פתחו אותי לעולם שלם של מותגים בעלי מודעות סביבתית  מאוד איכותיים ועם המון סטייל שאני תמיד שמחה לרכוש מהם.

תחזית החורף של אקו האב

תחזית החורף של אקו האב

למי שאוהב להכניס צבע למלתחת החורף
תחזית הצבעים של פאנטון הפכה מזמן לקריאת חובה לכל מי שאוהבת לצלול עמוק לתוך עולם האופנה, את התחזית שלהם לחורף הנוכחי אפשר למצוא באתר שלהם, ולמתקדמים אפשר כבר למצוא את קטלוג הצבעים לקיץ שיגיע. אני בעיקר מתחברת לפאלטה הקלאסית הסולדית לחורף 2018, וכבר ראיתי כמה וכמה פריטים ברשתות האופנה הגדולות בצבעים האלה. אם אהבת את אחד הגוונים שהם מציגים בתחזית שלהם לחורף הנוכחי ואתן תוהות  איך הוא יכול להשתלב במלתחה שלכן, קבלו מדריך הורס עם פריטים אופנתיים בצבעים האלה וסמנו את הגוון המועדף עליכם.

מתוך פלטת הצבעים של פנטון

מתוך פלטת הצבעים של פנטון

כל הטרנדים מ A עד Z
Refinery29 הכינו מדריך מ-A עד Z של פריטי החורף חמים, המדריך ערוך בצורה כיפית ומפרט איפה אפשר לרכוש כל פריט ולמה הוא חובה בארון שלנו החורף הזה. עם כל הפריטים השווים של החורף כמו בלייזר משובץ, תכשיטי ריזורט ותיקי רשת, ריפנרי 29 הוא אתר אופנה שווה, עם מדריכי קניות איכותיים, המלצות צפייה משעשעות וממכרות וסקירות אופנה שמתעדכנות כל הזמן. אם אהבתם את הסגנון של הבלוג ובא לכם להישאר מעודכנים תעקבו אחרי חשבון האינסטגרם שלהם- התמכרות נעימה!

מדריך מ-A עד Z של Refinery29

מדריך מ-A עד Z של Refinery29

קלאסיקה לכל מי שאוהב באמת אופנה ועיצוב  
תנו לי לספר לכן סוד, כל פעם שאני נתקעת בלי השראה לכתיבה, לעיצוב או סתם מתחשק לי לראות דברים יפים אני נכנסת לבלוג הזה. דיאנה מוס היא מעצבת מקייפ טאון עם עין חדה לכל מה שיפה. בבלוג שלה תמצאו המלצות למותגי אופנה קטנים ושווים, ומעצבות תכשיטים ואקססוריז מיוחדים. אל תתנו לעיצוב הרגוע של הבלוג להטעות אתכם, לאורך השנים הרבה פריטים שראיתי אצלה לראשונה בבלוג הפכו מאוחר יותר לטרנדים חמים ובולטים ברשתות אופנה. אז שמרו את הבלוג הזה במועדפים שלכם ועשו לעצמכם הרגל להתעדכן מה קורה שם פעם בכמה חודשים!

Harper and Harley
שרה קראמפטון היא בלוגרית אוסטרלית ותיקה שחולקת את הסגנון האופנתי שלה עם הקוראים משנת 2008. יש לה סגנון מנימליסטי שיתאים להרבה מהקהל הישראלי, והיא תמיד מתמקדת בפריטי מפתח כמו ג'ינס טרנדי, חולצה לבנה מחוייטת ומכנסיים שחורות קלאסיות והכל עם טוויסט טרנדי. אני אוהבת את הסטייל המאופק שלה כי הוא תמיד בסגנון הכי מעודכן ועכשוי, או כמו שהיא מגדירה את הסגנון שלה: less is more.
כצפוי מבלוגרית וותיקה יש לה אתר אופנה משלה שבו אפשר למצוא מלא פריטים טרנדיים ממעצבים קטנים או מעצבים מוכרים באוסטרליה, המחירים לא זולים אבל תמיד כיף להתעדכן בפריטים יפים מכל העולם. אני עוקבת אחרייה כבר שנתיים באינסטגראם והאמת שמלתחת החלומות שלי בנויה מהג'ינסים המחמיאים שלה ומהג'קטים הטרנדיים שהיא תמיד לובשת.

עמוד הפייסבוק של theundonestore@

עמוד הפייסבוק של theundonestore@

אחרי כל הסקירה הזאת כל מה שנותר לכן זה להתכרבל עם המחשב ולצלול לתוך אחד מהאתרים האלה, סומכת עליכן שתעשו את הבחירות הנכונות!
תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

השאירו תגובה

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...