אופנהבעולםכללי

אופנה | תעקבו אחריהם – בלוגרים מעניינים בעולם אופנת הגברים

פורסם ע"יShoofra 22 במאי 2019 אין תגובות
בלוגרים ממולצים של אופנת גברים

כתבה: אור שלום

לא כל בלוגר אופנה חייב להיות משפיענית בת 27 עם אין סוף פריטים של גוצ'י –  לאחרונה צצים עוד ועוד בלוגרים שלא באים רק לרצות את העין של הצופה, אלא באים לספר את הסיפור האישי שלהם עם עולם האופנה, לתת את הפרשנות שלהם על מה שקורה באופנת הרחוב ולספק לנו הצצה אישית לארון שלהם, שבדרך כלל מלא במותגים סופר איכותים ולא הכי מוכרים.

הפעם החלטתי להפנות את הזרקור לבלוגים שמסקרים אופנת גברים וגיליתי שהם לא פחות מגונדרים, מודעים לעצמם, דעתנים ובקיאים בכל סודות אופנת הרחוב העדכנית.

הבחור הקלאסי – טיאו ואן דה ברוקר

טיאו הוא עיתונאי אופנה עטור פרסים, סטייליסט ועורך מדור הסטייל של British GQ. הוא מתהדר תמיד בשעונים, נעליים ותיקים סופר מדויקים של מותגים אירופאיים קלאסיים אך לא תמיד מוכרים. עמוד האינסטגראם שלו עושה חשק לזרוק את כל מה שיש לנו בארון ולהתחיל לרכוש רק פרטים מדוייקים ואיכותיים כמו הטוטאל-לוק הזה או הז'קט המחויט הזה . טיאו מצליח עם ז'קט קורדרוי ורוד וטי שירט לבנה להראות אלגנטי ומעודכן והוא עושה את הכל עם הרבה הומור, ככה שגם בחליפת שלושה חלקים, הוא נראה כמו החבר האופנתי שכולנו רוצים. לכל מי שחשוב לו להיות מעודכן באופנת גברים קלאסית ועדכנית, אני ממליצה לעקוב אחריו. נכון הוא צעיר, חתיך מוכשר ולפעמים מעצבן – אבל שווה לעקוב אחרי המותגים שהוא בוחר, במיוחד בגזרת האקססוריז והנעליים.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Teo van den Broeke (@teovandenbroeke) on

בייסיק זה לא מילה גסה – דנזל אלקסנדר

דנזל הוא צעיר אמריקאי בן 24, שהמילה "קול" יכולה לתאר את כל המהות שלו. הבחור לובש פריטים בסיסים ואופנתיים, הוא לא מנסה להתחכם עם אאוטפיטים מסובכים ועושה את זה בצורה מאוד מאוד מדויקת. בבלוג שלו הוא כותב על אופנת גברים, מעלה שיתופי פעולה על מותגי אופנת רחוב ומספר על השאיפות שלו בתחום של עיתונאות אופנה. אני ממליצה לעבור על עמוד האינסטגראם שלו כדי לקבל השראות לאאוטפיטים מדויקים ליום יום, שאני משערת שכל אחד יכול לרכוש בקלות באסוס. כמו כן לכל מי שחפצה נפשו להיות בלוגר, אני חושבת שהדרך הפשוטה, הצנועה, המאוד מדויקת של דנזל יכולה לתת השראה לאיך להצליח לעשות את זה גם מבלי להקיף את עצמך במותגים מפוצצים ומנצנצים. אני אמשיך לעקוב אחריו, כי נראה לי שעוד נשמע ממנו.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Denzel Alexander (@denzeljalexander) on

הבחור הכי קול בשכונה – סאנג'יב

סאנג'יב הוא יוטיובר מגניב, עם סגנון מבלבל ולדעתי זה סוד ההצלחה שלו. בעמוד האינסטגראם שלו הוא מעלה תמונות של אופנת רחוב המשלבת סגנון ספורטיבי וקלאסי, ובעמוד היוטיוב שלו הוא מעלה סרטונים קצרים ערוכים בצורה מושלמת לאירועי אופנה שהוא משתתף בהם, תצוגות אופנה שמזמינים אותו אליהם והצצות לארון הבגדים האישי שלו. הקליפים שהוא מעלה סוקרים אאוטפיטים שהוא לובש, עם קלוזאפים על אקססוריז או סטיילינג ספציפי שהוא עושה לבגד. גם בקליפים האלה הוא מבלבל את הצופה עם שילוב פריטים פשוטים יחד עם ז'קטים וכובעים מתוחכמים.
אני חושבת שזהו סטייל אמיתי, היכולת לשלב בצורה כל כך הרמונית פריטים שונים מסגנונות שונים, בדים שונים, אקססוריז שונים – והכל למראה סופר מעודכן ואחיד. אני התמכרתי לעמוד היוטיוב ולסטורי שלו – מזמינה גם אתכם לצפות בפלא הזה.

ואם נשאר לכם טעם של עוד, תקפצו לעמוד האינסטגראם הזה של גרג כדי להעשיר את הידע שלכם בעוד קצת סטייל והרבה אהבה לאופנה.  

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Greg Ntore (@gregntore) on

לסיכום, השראה יכולה להגיע בהרבה צורות, גדלים, מגזרים וסגנונות – ואני מוצאת את עצמי לאחרונה מקבלת הרבה השראה מהבחורים האלה, זאת הזדמנות לעשות הפסקה מהבלוגרים המוכרים שכולנו עוקבים אחריהם באדיקות ולפתוח את הראש לרעיונות חדשים וסגנונות מגניבים, והפעם דווקא מהצד הגברי.

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...