אופנהבעולם

בעולם | 4 פודקאסטים לוהטים על מאחורי הקלעים של עולם האופנה

פורסם ע"יShoofra 27 במאי 2018 אין תגובות
המלצות לפודקסטים בעולם האופנה

כתבה: אור שלום

פודקאסטים – תוכניות רדיו המופצות דרך הרשת, הם לגמרי כאן כדי להישאר. היום האזנה לפודקאסטים היא דרך מעולה לצריכת ידע מקצועי, התעדכנות בנושאים שהכי מעניינים אתכם ואתם אף פעם לא באמת מוצאים זמן לקרוא עליהם או סתם לשמע ראיונות מעניינים עם סופרים, שחקנים בין לאומיים או מדענים, בקיצור הכל מהכל עם דגש על שיחה קולחת ומקצועית שנותנת ערך מוסף למאזין ופוטנציאל התמכרות גבוה.
גם לעולם האופנה יש נציגות מכובדת במדיה הזאת, וזאת הזדמנות מעולה להכיר לעומק את מה שקורה בתעשייה היום, אז יאללה שימו אוזניות ותתמכרו:

Business Of Fashion Podcast

מגזין העסקים הבריטי שמוקדש כולו לעולם האופנה והביוטי מתהדר בכתבות סופר עדכניות שמביאות הרבה תובנות וערך מוסף לקורא האופנתי. בחצי שנה האחרונה המגזין משקיע בסדרת פודקאסטים משלו ומארח בהם אנשי מפתח בתעשיית האופנה העולמית.  כמו במגזין גם בפודקאסט הדגש הוא על ידע מקצועי על הצד העסקי של עולם האופנה, גם אם לפעמים המרואיינים שהם בוחרים הם בעלי שמות פחות מוכרים – הם תמיד יביאו זווית ראיה מעודכנת ביותר על מה המתרחש בעולם האופנה.

בין הפודקאסטים המצטיינים ישנו את הפרק המארח את ד"ר טום וולר ראש צוות המחקר והפיתוח במותג הספורט הלוהט lululemon שמדבר על העתיד הטכנולוגי של המותג או הפרק האייקוני שמארח את אן דל רוסו ,עורכת ווג יפן, שמספרת על תחילת קריירה שלה, על נקודת המבט העדכנית שלה על עולם האופנה ועל האג'נדה שלה לעתיד.

המלצה לפודקסט אופנה של BOF

Fashion is Your Business

והפעם עסקים ואופנה מנקודת המבט האמריקאית; הפודקאסט האמריקאי הוותיק מארח כל שבוע מומחים אמריקאים בתחום קמעונאות האופנה, מנהלי מותגים ודמויות מובילות בתעשייה. נושאי השיחה הם רחבים מאוד: מאסטרטגיה של מותג האופנה Diane von Furstenberg עד מומחי מציאות רבודה על העתיד של תצוגות האופנה ותאי המדידה. הפודקאסט מתנהל כמו תוכנית ראיונות ברדיו ויש בו הרבה הומור פנימי של תעשיית האופנה האמריקאית ובאמריקה כמו באמריקה הכל נעשה בממדים גדולים יותר וכך גם האסטרטגיות, החידושים והרעיונות שעולים במהלך השיחה.

אחד הפרקים הטובים שלהם היה הראיונות עם מנהל תחום החדשנות באדידס, שנתן הצצה מרתקת למהלך האסטרטגי המוביל בחברה בשנים האחרונות: התנהלות המותג כמו חברת סטארט אפ יותר מחברת אופנה, וכל הצעדים הפנים אירגוניים שהם נוקטים לטובת מהלך זה.

Dressed: The History of Fashion

אם נמאס לכם לחפש אחרי הדבר החם הבא באופנה ולרדוף אחרי עדכונים כל הזמן, קחו את הזמן להאזין לפודקאסט הזה שהולך אחורה אל ההיסטוריה של עולם האופנה עם פרקים שמתחקים אחרי אושיות אופנה היסטוריות כמו מארי אנטואנט ואלזה סיקפלי. העורכות והשדרניות של הפודקאסט הן היסטוריוניות אופנה שלקחו על עצמן לספר את סיפורם של דמויות אופנתיות מההיסטוריה בכלל ובהיסטוריה של אופנה בפרט. אני אוהבת מאוד את ההקפדה שלהן לקשר את הרגעים האופנתיים לרגעים היסטוריים. לפודקאסט יש כרגע רק 15 פרקים ואני רק מקווה שהוא ימשיך לבנות את המסע ההיסטורי האופנתי הזה פרק אחרי פרק.

פודקסטים מומלצים בעולם האופנה

Vogue Podcast

בואו נדבר רק על אופנה! – את הפודקאסט של ווג מנחה אנדרה ליאון טאלי, עורך מיתולוגי של המגזין ווג שפרש בשנת 2013. אנדרה הוא אנציקלופדיה של סטייל ומנחה את הפודקאסט בצורה סופר מקצועית עם הרבה כבוד לעולם האופנה ועם טאצ' הומוריסטי.  הפודקאס עוסק בנושאים חמים בעולם האופנה מראיון עם אנה ווינטור על גיליון ספטמבר השנתי עד ' למה אנחנו כול כך באובססיה על מייגן והארי' . בפודקאסט מתארחים מעצבים גדולים כמו מיקל קורס וורה וונג, אנדרה מנחה את תוכנית בצורה קולחת ואלגנטית ונותן הצצה למקום הכי נוצץ בתעשיית האופנה.

תעשיית הפודקאסטים בעולם היא הדבר החם בתחום התוכן בשנה האחרונה. בעולם האופנה זהו מקור ידע עצום שמכניס את המאזין אל מאחורי הקלעים. בעזרת הידע הזה אפשר להבין טוב יותר מה קורה בתעשייה המשוגעת הזאת, לזהות מגמות חמות עוד לפני שהן נמאסות ולהתעדכן מה קורה בתוך אירגונים גדולים וקמעונאיות אופנה.  
כשמוצאים את הזמן להאזין לאחד מהפודקאסטים המקצועיים האלה ההרגשה זהה לזו כשקוראים ספר טוב – "למה בעצם אני לא עושה את זה לעיתים יותר קרובות?".

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

השאירו תגובה

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...