חורףטרנדיםכללי

Must Have | סתיו חורף 21-22, זה מה שמחכה לנו

פורסם ע"יShoofra 5 באוקטובר 2021 אין תגובות
טרנדים ותחזיות נעליים לחורף 21-22

חורף 21-22 בפתח ומסתמן שהוא יעמיד אותנו בדילמה. מין פער שבטח יהיה מוכר גם לכם/ן, בין הרצון והצורך בנוחות מקסימלית, לבין החשק לצאת החוצה ולחגוג את החיים, כשסוף-סוף שוב יש סיבה להתגנדר ולהשקיע בהופעה. אז מה הפתרון? הטרנדים החזקים בחורף הקרוב הם אלו שמצליחים לשלב גם את זה וגם את זה.

המגמות החזקות (כרגיל אצלנו, צפו לטוויסט):

הלואפרס (loafers) מקבלות גרסה צ'אנקית ועוברות לפרונט

נעלי הלואפרס אמנם היו פה מאז ומתמיד, אבל עם מוניטין לא סקסי בעליל של נעלי נוחות, סבתא סטייל, או מקסימום נעלי בית. למי שלא מכיר/ה, מדובר על נעליים עם נעילה וחליצה מהירה, ללא שריכה, כאשר נעלי המוקסינים הן הנציגות הבולטות בקטגוריה.

כבר תקופה שאנחנו רואים את המוקסינים צועדות אט-אט לקדמת הבמה והעונה זה סוף-סוף קרה, גם בחסות הקורונה, שעזרה לנו להעריך נעליים שאפשר לנעול ולחלוץ בשניה, וגם בחסות הטרנדיות של נעלי צ'אנק כבדות וגסות.

אצלנו בקולקציה תמצאו נעלי מוקסינים ולואפרס גסות או עדינות, עם טוויסטים בצבעים, בסוליות, בחומרים ובדיטיילז. למשל אצל Jeffrey campbell, A.S. 98,  Yuko Imanishi, Chie Mihara:

מוקסינים צ'אנקיים. מימין: 4ccccees, משמאל: ג'פרי קמפבל

מוקסינים צ'אנקיים. מימין: 4ccccees, משמאל: ג'פרי קמפבל

 

מגפי ברך מעור או זמש

נשמע מוכר? אז נכון, המגמה התחילה קודם אבל בחורף 21-22 כבר ברור – הלוק הסבנטיזי שוב פה, ובגדול. עם מגפיים בגובה ברך, חצאיות מודפסות, ג'ינסים או שמלות ארוכות. השכבות הן חלק מהעניין פה.
אצלנו בקולקציה (יגיעו בקרוב): Jeffrey campbell, A.S. 98, Mjus.

מגפיים של A.S. 98 (בקרוב)

מגפיים של A.S. 98 (בקרוב)

 

Badass Boots

אם במקרה הספקנו לשכוח, המגפיים הצבאיים מזכירים לנו שהאפוקליפסה כבר פה, לפחות גרסת הקורונה שלה. העונה מגיעים לפרונט מגפיים ומגפונים שעד לא מזמן השתייכו לעולמות של אופנת שוליים – פלטפורמות כבדות, שפע של רוכסנים ואבזמים (גם בזהב) והמון אטיטוד.

אצלנו – אצל A.S. 98 זה קבוע, ג'פרי קמפבל מפתיע בצבעים, וגם Mjus ו-Nr Rapisardi בטבעוני (יגיעו בקרוב):

Badass Boots, מימין: ג'פרי קמפבל, משמאל: A.S. 98

Badass Boots, מימין: ג'פרי קמפבל, משמאל: A.S. 98

 

Into The Wild

עוד משהו שהקורונה הצליחה לשנות זה את תרבות החופשות שלנו – פחות חופשות חמישה כוכבים בחו"ל ויותר טיולים בטבע, מקמפינג ועד גלמפינג. ועולם האופנה מגיב בהתאם – גם מבחינה פרקטית (Stomping Boots – מגפיים עם סוליות גומי עוטפות ומסיביות עם אחיזה טובה על הקרקע) וגם מבחינת הלוק – המון זוגות בהשראת נעלי הרים וציוד קמפינג.

אצלנו בקולקציה: United Nude עיצבו נעליים בהשראת שק שינה והפתיעו עם סוליות סניקרס שנראות כמו הרים מושלגים. בנוסף, Schutz, Jeffrey Campbell, Vialis, Mjus, El Naturalista, Flower Mountain, Trippen (בקרוב). בלי סוף.

Into The Wild, הסניקרס של יונייטד ניוד

Into The Wild, הסניקרס של יונייטד ניוד

 

גירל בוס

המושג "גירל בוס" נהיה טרנדי בשנים האחרונות, ובצדק. יותר נשים בעמדות מפתח, יותר התייחסות של עולם האופנה, עם גזרות אלגנטיות מוקפדות וקריצה קלאסית (אבל לא רק, יש המון אינטרפרטציות אדג'יות יותר). נעלי סירה שפיציות או מרובעות, עקבים גבוהים, מוקסינים בשלל צורות – לא באמת צריך לנעול אותן לעבודה או לאירועים מיוחדים.

הנציגים הבולטים במגמה: Schutz, Jeffrey Campbell, Chie Mihara, Yuko Imanishi:

העקבים של ג'פרי קמפבל

העקבים של ג'פרי קמפבל

 

חרטומי "קארה" לשלטון

כבר כמה עונות שאנחנו מתריאים, אבל עכשיו זה באמת קורה – החרטומים המרובעים השתלטו על רוב הקולקציות והם מככבים אצל ג'פרי, Sol Sana, Schutz, Yuko Imanishi ועוד (יגיעו בקרוב).

מגפונים עם גימור קארה של סול סאנה - בקרוב

מגפונים עם גימור קארה של סול סאנה – בקרוב

 

אף פעם לא נמאס מסניקרס

לא ככה? אלו נעליים שכאילו נולדו לחורף הישראלי ובכל עונה אנחנו רואים עוד ועוד מותגים שמציעים את הפרשנות שלהם לסניקרס (ואפילו מצליחים להפתיע ולחדש בצבעים, בגזרות או בחיתוכים).
השנה בקולקציה, לא רק Aro, Flower Mountain, Satorisan ו-Gola (שתמיד כיף לפגוש), גם Schutz, United Nude והמותג החדש שלנו, 4ccccees.

סניקרס מהקולקציה: מימין גולה, משמאל ארו

סניקרס מהקולקציה: מימין גולה, משמאל ארו

 

מגמות דומות גם אצל הגברים

קולקציית הגברים קלאסית יותר באופייה (מהניסיון שלנו, ככה רובכם מעדיפים) אבל גם פה יש כמה חידודים ומגמות, ואפשר לראות את ההשפעה של טרנד נעלי ההרים גם בקטגוריית המגפיים והשרוכים – לולאות מתכת, סוליות מעט כבדות יותר וגם יותר שימוש בגומי טבעי ובצבעים טבעיים בסניקרס הרגילות. בנוסף, הרבה אופציות קז'ואל (Aro הם החיים), כיאה למזג האוויר הישראלי ולאופי הלא מחייב של החיים פה.

סניקרס ארו לגברים

סניקרס ארו לגברים

 

ומה לגבי צבעים?

פסטלים, דווקא בחורף

כי מי החליט שיש צבעים של קיץ ושל חורף? העונה מגיעים אלינו כמה פסטלים שעושים שמח בכל עונה, בעיקר אצל Gola ו-Flower Mountain.

הפסטליות של גולה

הפסטליות של גולה

 

תכירו: בלאדסטון Bloodstone

חום ואדום הם צבעים מצוינים לחורף, אז למה לא לשלב? בלאדסטון הוא למעשה בורדו חם או חמרה כהה, צבע דרמטי ועשיר שמשתלב מעולה עם רוב הצבעים בארון. תראו למשל את אלו של Aro (יגיעו בקרוב):

מגפוני ארו בצבעי בלאדסטון

מגפוני ארו בצבעי בלאדסטון

 

גוונים של ורוד

הורוד השתלט העונה על התצוגות וגם אצלנו תוכלו למצוא כמה סוגים שלו, החל מניודים בהירים ועד ורודים צעקניים וניאונים. המותגים המצטיינים: Aro, Flower Mountain ו-Ucon Acrobatics:

נעליים ורודות של ארו ושל פלאוור מאונטיין

נעליים ורודות של ארו ושל פלאוור מאונטיין

 

 

אפור כהה לעד

אם השנה הקודמת היתה בסימן חום או שחור מבריק, הפעם האפור הכהה מקבל זרקור. ויופי, כי אנחנו אוהבים אפור. הוא מזכיר לנו חורף אירופאי נוטף גשם וסטייל. A Girl Can Dream. בקולקציה: כולם בערך, כולל התיקים.

אפור תוצרת A.S. 98

אפור תוצרת A.S. 98

 

מה עוד מתוכנן העונה?

גרביים, אבל משלנו (בקרוב)

זוכרים/ות את הגרביים האורגניות (המעולות) של Komodo מהשנה שעברה? העונה, הפתעה בעניין. בנוסף לסדרת העיצובים הרגילה של המותג, יגיעו אלינו גם תשעה עיצובים יוניסיקס שעיצבנו פה בסטודיו, בהשראת נופים ארצישראליים (פרדסים, ציפורים, תל אביב ועוד). הגרביים יגיעו ביחידים או במארזים של שלישיות, ממש בקרוב.

גרבי קומודו אורגניות בעיצוב שופרא - בקרוב

גרבי קומודו אורגניות בעיצוב שופרא – בקרוב

 

מותג חדש – 4ccccees

קודם כל, הבהרה חשובה. איך מבטאים את זה? ככה: פורסיז. הכוונה מאחורי השם היא ארבעה C שהם החזון של המותג: ביטחון עצמי (Confidence), נוחות (Comfort), עכשוויות (Contemporary) וסקרנות (Curiosity). מעצבת המותג הייתה המעצבת הראשית של יונייטד ניוד (רואים, לא?) שיצאה לדרך עצמאית ויצרה נעליים אינטיליגנטיות ושופעות הומור, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים.

מותג חדש 4cceeesss

מותג חדש 4cceeesss

 

לכל הקולקציה החדשה.

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...