אופנהבעולםכללי

בעולם | שבוע האופנה בפריז – הרגעים השווים באמת

פורסם ע"יShoofra 14 באוקטובר 2018 אין תגובות
שבוע האופנה בפריז – הרגעים השווים באמת

כתבה: אור שלום

עכשיו, כששבוע האופנה בפריז מאחורינו וכולם סיימו להעלות סטורי מאחורי הקלעים, אפשר להתפנות ולצפות בכמה מהתצוגות שהיו פחות בכותרות אבל בעיניי אלה הרגעים השווים באמת.
אז אם גם אתם יותר בעניין של השראה ופחות בעניין של כותרות, זה הפוסט בשבילכם!

Beautiful people הטבעי:

קחו לכם דקה להתעמק בקולקציה החכמה הזאת של המותג Beautiful people. בקולקציית אביב 2019  המותג מציג קרוב ל-40 מערכות לבוש מפשתן וכותנה בשילובים של גזרות מחויטות ובגדי ערב ומצליח לשבור את הקונצנזוס  בעולם האופנה שבדי פשתן הם רק ללבוש חוף, בגדי חופשה ובשביל קולקציות קיץ קלילות.

הגוונים העמוקים של הבגדים הושגו על ידי צביעה בחומרים טבעיים כמו יין ופחם והמעצב של המותג צוטט מאחורי הקלעים במשפט "זוהי ההוכחה כי בדים טבעיים יכולים להיות שחקנים ראשיים גם עם קולקציות של בגדי ערב".

הקולקציה היא שילוב מדויק של השקפת העולם של המעצב וטרנד הביגוד הטבעי שעולם האופנה נסחף אליו בתקופה האחרונה. הביגוד הטבעי מככב בקולקציות הלבשה של מותגי ספורט ומותגי יום יום  ומסקרן מאוד לראות איזה פרשנות בתי האופנה הגדולים יתנו לו , בינתיים הנה דוגמה נהדרת לכך:

התצוגה של Beautiful people בפריז

התצוגה של Beautiful people בפריז

Marine Serre החצוף:

מארי סרה נותנת שיעור בניהול ועיצוב מותג לשנת 2019 – המעצבת הבינה שבמציאות האופנתית, כלכלית ופוליטית של היום, לא מספיק להביא רק עיצובים טובים למסלול התצוגה ולכן הציגה קולקציה עשירה ואמיצה כמו כל מותג גדול אחר. המעצבת משלבת גזרות מחויטות, בדים ספורטיביים והדפסים של מרוצי מכוניות לכדי קולקציה קוהרנטית ושלמה מבלי לפחד שזה יראה מבולגן או עמוס. קחו כמה דקות לצפות בדגמים מהקולקציה שלה ולהבין לאט לאט כמה היא מגניבה, עשירה ומעוררת השראה. בדף האינסטגרם של המותג אפשר לראות קטעי וידאו מהתצוגה ולהתרשם מקרוב מהשילובים של הבדים וההדפסים הלא מובנים מאליהם.

הקולקציה של Marine Serre

הקולקציה של Marine Serre, שימו לב לתיק משמאל

Y/PROJECT השיקי:

המעצב גלן מרטינז יודע מה בחורות מגניבות רוצות ועיצב להן קולקציה משגעת ומדויקת.  הקולקציה הציגה 48 דגמים קוליים שיגרמו לכל בחורה לרצות לרכוש אחד מהפריטים האלו לא משנה מה הגיל או המידה שלה. נראה כאילו המעצב הצליח למצוא את הנוסחה המדויקת לשילוב בין אופנה גבוהה לאופנת רחוב, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. על המסלול הוצגו חולצות שיפון עם מכנסי דגמ"ח עד הברך, טייץ קטיפה עם ג'קט ג'ינס ושמלת ערב עם מחשוף נוצות קיטצ'י. אני מסמנת לי את המותג הזה ואמשיך לעקוב אחריו, נראה לי שהרבה טרנדים באופנת הרחוב בשנתיים הקרובות יהיו מושפעים ממנו. ואם לא שוכנעתם, הנה הביקורת המהללת את הקולקציה הזאת בווג.

הקולקציה של Y/PROJECT

הקולקציה של Y/PROJECT. הנעליים!

Dries Van Noten הקלאסי:

כשכל המותגים הגדולים מנסים שוב ושוב לזכות בתשומת ליבם של קהל ה-millennials, הסגנון הבוגר של המעצב דריס ואן נוטן הוא משב רוח מרענן מאוד בין כל התצוגות. דריס עשה את מה שהוא יודע הכי טוב וזה – לחשוב על האישה שלובשת את הבגד לפני שהוא חושב על איך זה יראה על המסלול, איזה גימיקים יחצ"נים יכולים להטיב עם המותג ומה יגידו המבקרים הצעירים. הגזרות יחמיאו להרבה נשים ולא רק לרזות וגבוהות, הצבעים עמוקים וקלאסיים והקריצות האופנתיות מגיעות בדיוק במקומות הנכונים – בתיקים, בנעליים, במחשופי הגב ובהדפסים. אני יודעת שיש שיחשבו שזוהי קולקציה משעממת, אבל לפעמים אני מרגישה שראינו כבר הכל ואז מגיעה הקולקציה האלגנטית והחכמה הזאת ומזכירה לי שאין גבול לתחכום ושלפעמים הוא מגיע דווקא בצורה הקלאסית ביותר. מזמינה אתכם לצפות בתצוגה וליהנות ממנה כמו שאני נהניתי, ובגדול לעקוב אחרי דריס ואן נוטן שבשקט בשקט עושה את הקסם שלו בעולם האופנה כבר עשורים.

הקולקציה של Dries Van Noten

הקולקציה של Dries Van Noten

כמו כל שבוע אופנה, גם הפעם השחקנים הראשיים הם השחקנים הכי מסוקרים בעוד שבלוח הזמנים של השבוע הזה יש עוד עשרות כישרונות ששווה לעקוב אחריהם, ואם נשאר לכם טעם של עוד, שווה לבדוק את הקולקציות של Matty Bovan וגם Pyer Moss.

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

השאירו תגובה

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...