בארץגלריהכלליצילום

שופרא אוהבת – צילום ישראלי

פורסם ע"יShoofra 28 בינואר 2020 אין תגובות
צילום: אלכס פרפורי

צלמים שונים מצלמים שופרא – והתוצאה?

רגע לפני, הקדמה קצרה – "שופרא אוהבת" הוא פרויקט מתמשך שלנו, בו אנחנו נותנים במה ליוצרים האהובים עלינו מתחומים משתנים. כבר תקופה שמדגדג לנו באצבעות להציג כמה צלמים ישראליים שאנחנו מעריכים, ולכן אנחנו מאד שמחים ומתרגשים מהפרויקט הנוכחי.

אז מה עשינו בעצם? שלחנו לצלמים שבחרנו נעליים שלנו עם דרישה אחת ויחידה – תתפרעו. ביקשנו מהם לשאוב השראה מהנעליים ואיתן ליצור סיפור מצולם משלהם.

הנה כמה מהצלמים שהשתתפו בפרויקט (לכל התמונות – בקרו בעמוד האינסטגרם שלנו):

מיכאל ליאני:

מיכאל הוא בוגר בהצטיינות של תוכנית ה-MFA, התואר השני באומנויות של בצלאל, תל אביב (2016). הוא הציג את העבודות שלו במספר נרחב של גלריות בארץ ובעולם, כולל גלריה רוזנפלד, מוזיאון ארץ ישראל, תערוכת צבע טרי, הביאנלה של לוס אנג'לס ועוד. הוא  קיבל את פרס נקסט! ליצירה חדשנית בדוקאביב (2019) ועוד פרסים ומלגות רבות.

צילום: מיכאל אילני

צילום: מיכאל אילני

אנחנו נשבינו בקסם שנגלה בצילומים המשפחתיים של מיכאל, שצילם בבית ילדותו במגדל העמק (כפי שהיה אפשר לראות בתערוכה "ס׳עמק" שהוצגה עד לא מזמן בגלריה העירונית לאמנות – עפולה וגם בעמוד האינסטגרם שלו). הסדרה שיצר עבורנו צולמה גם היא עם בני המשפחה:

צילום: מיכאל אילני

צילום: מיכאל אילני

 

שלו אריאל:

צלם אופנה תל אביבי שהכרנו בזכות "חשיפה", בלוג הצילום הנהדר של הארץ. שלו הוא בוגר החוג לתקשורת צילומית במכללת הדסה ובעבודות שלו הוא מצלם דמויות לא שגרתיות, תוך מיקוד בייצוג מגדר ואומנות.

צילום: שלו אריאל

צילום: שלו אריאל

אנחנו הסתקרנו מ-NEW BEAUTY, סדרת הפורטרטים המצוינת שיצר, ומאז אנחנו עוקבים אחריו בהתלהבות באינסטגרם. שלו לקח את הנעליים שלנו למסע ויזואלי, מבלבל ונפלא:

צילום: שלו אריאל

צילום: שלו אריאל

צילום: שלו אריאל

צילום: שלו אריאל

 

אלכס פרפורי:

אלכס היא צלמת רחוב מתל אביב, וזאת לא הפעם הראשונה שאנחנו משתפים איתה פעולה. גילינו אותה דרך האינסטגרם ונדלקנו קשות על העמוד המעולה שהיא מתחזקת, כך נולד חלון הראווה של קיץ 19 בחנות שלנו בדיזינגוף, עם צילומי ענק שלה מחוף הים בתל אביב. כשחשבנו על הפרויקט הנוכחי היה לנו ברור שהיא חייבת לקחת בו חלק. הנה כמה מילים שכתבה על עצמה:

"באופן תמידי, יחד עם המצלמה האנאלוגית, אני משוטטת ומתבוננת בשכונות וחופי תל אביב, בניסיון ללכוד ולהאיר את רגעי החיים הקטנים והבלתי-מובנים בעיר, למצוא את היופי במקומות מפתיעים ולא סטנדרטים – להביא את הנושא באסתטיקה, הומור וסנטימנטליות. בכל תצלום יש קשר אישי אותו אני יוצרת, והוא מהווה חיבור בין הנושא, עצמי, והצופה".

צילום: אלכס פרפורי

צילום: אלכס פרפורי

לעמוד האינסטגרם של אלכס.

צילום: אלכס פרפורי

צילום: אלכס פרפורי

עוד צלמים וצלמות – בקרוב… כל התמונות מחכות לכם בעמוד האינסטגרם שלנו.

תגובות מפייסבוק

פוסטים שעשויים לעניין אותך

מצאו את
הסניף הקרוב
Store Locator is loading from Storemapper store locator software...